Ja... låt skitungarna hållas... vi kommer mörda dem om de lyckas nå kvalserien!
Fullständig slakt av serieledarna som flaxar in ett par puckar... inget snack att det bara är osis denna match och att vi kör över dem totalt nästa gång vi möts!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Lärkorna i HA ÄR en hel del sämre än i Elitserien. Osäkra och skitnödiga. De har flertalet nivåer under match och verkar ha svårt att se fast de står väldigt nära.
Asså även när vi förlorar så ser spelet OK ut och spelarna är taggade som fan... Är så sjukt nöjd med vad man sett hittills de 10 matcher som spelats (kanske iof för att man är van vid mental våldtäkt) så känner mig, för första gången på 2 år, inte orolig!
Hockey är kul igen!
Nu blir det fotboll, sov gott!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tycker ändå DIF gör det hyfsat bra idag. Tycker fortfarande vi är vi snäppet för snälla i det fysiska spelet enligt min smak. Det blir mycket kamp i 3:e, där är vi inte ännu uppe i rätt nivå.
Men främst tar jag med mig klackens insats..
..och kommentatorns enormt meriterande pudelrockar-frilla, där har s24 en riktigt bra ambassadör.
Senast redigerad av sensei den 2013-10-11 19:31:32, redigerad totalt 1 gånger.