Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Åh jag vill så gärna att dom kommer, även Landeskog och Kronwall. Men likt de flesta ändå tveksam till skadan det kan ge inför kvalserien. Men det kan ju öven höja laget kanske? Men likväl roligt om dom kommer och ger oss en boost! Vet ju inte hur alla andra lag kommer agera ännu och hur länge lockouten kommer pågå.
Hur det än blir står vi där och hoppas att laget ger allt och visar hjärta, vi ska upp!
Hur det än blir står vi där och hoppas att laget ger allt och visar hjärta, vi ska upp!
De kommer! Var ska de annars ta vägen om hela säsongen blir inställd? Så din känsla är helt rätt!Jim Morrison skrev:Tror Kronwall kommer att ansluta till slut. Speciellt om det blir lockout hela säsongen. Fråga mig inte varför, det är bara en känsla jag har.
Hade hoppats på Landeskog. Det gör jag fortfarande. Jävligt mycket.
Men ingen vet något om Sean Avery? Har han lagt av eller är han kvar i Connecticut Whale?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men lägg ner snacket om Avery....Rocky3000 skrev:De kommer! Var ska de annars ta vägen om hela säsongen blir inställd? Så din känsla är helt rätt!Jim Morrison skrev:Tror Kronwall kommer att ansluta till slut. Speciellt om det blir lockout hela säsongen. Fråga mig inte varför, det är bara en känsla jag har.
Men ingen vet något om Sean Avery? Har han lagt av eller är han kvar i Connecticut Whale?
Och det är inte frågan om Kronwall vill kommer eller inte. Vi måste betala hans försäkring oavsett. Det kan vi inte.
Expert.
Avery har ju slutat, stog det efter slutspelet i NHL ialf
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför snackar du om Avery? Av flera anledningar kommer han inte vara aktuell, den största kanske är att vi redan har fyllt kvoten för icke europeiska spelare.Rocky3000 skrev:De kommer! Var ska de annars ta vägen om hela säsongen blir inställd? Så din känsla är helt rätt!Jim Morrison skrev:Tror Kronwall kommer att ansluta till slut. Speciellt om det blir lockout hela säsongen. Fråga mig inte varför, det är bara en känsla jag har.
Vad var det jag sa, vi får se resultatet av mötet på hemsidan.
- Jim Morrison
Om det blir lockout hela säsongen så lovar jag att det kan lösas. Det är värt alla pengar inlånade om vi lyckas ta oss upp.SirDIFalot skrev:Men lägg ner snacket om Avery....Rocky3000 skrev:De kommer! Var ska de annars ta vägen om hela säsongen blir inställd? Så din känsla är helt rätt!Jim Morrison skrev:Tror Kronwall kommer att ansluta till slut. Speciellt om det blir lockout hela säsongen. Fråga mig inte varför, det är bara en känsla jag har.
Och det är inte frågan om Kronwall vill kommer eller inte. Vi måste betala hans försäkring oavsett. Det kan vi inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förbaskat kul om dessa två kom, om det "bara" blir dessa eller om kronwall eller någon dyker upp återstår väl att se.
Men Kronwall har väl typ familj så har väl inte lika stor rörelsefrihet.
Men Kronwall har väl typ familj så har väl inte lika stor rörelsefrihet.
- Jim Morrison
Kronwall alltså inte helt avskriven. Hoppas dom resonerar samma med Landeskog.Är Niklas Kronwall aktuell?
– Nej, enligt hans agent är det inte aktuellt att han kommer hit just nu. Där avvaktar vi och ser om det blir lock out hela säsongen.
Verkar även kunna lösa sig fort. Härligt att höra.Enligt Sportbladets uppgifter kan de både vara göra sin första match med Djurgården om ungefär en vecka.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Fast enligt samma källor till sportbladet hade ju Landeskog redan gått med på att gå till Djurgården.
När han själv säger att han vill avvakta i Denver ett tag.
Expert.
- Jim Morrison
Enligt samma källor? Hur vet du det?SirDIFalot skrev:Fast enligt samma källor till sportbladet hade ju Landeskog redan gått med på att gå till Djurgården.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När det gäller Landeskog och Kronwall så handlar det bara om att dom vill vänta och se om det blir lockout hela säsongen. Om det blir så kommer dom sitta på nästa flyg garanterat.
- SirDIFalot
Alltså, det behöver ju inte vara exakt samma person. Men i fallet kring Djurgården och lockouten har det inte varit så träffsäkra hittills. Om vi säger så. Men.. det vore ju jävligt coolt om de kommer hit så snabbt som möjligt. Men DIF har ju inte ens meddelat att de är "klara" än.Jim Morrison skrev:Enligt samma källor? Hur vet du det?SirDIFalot skrev:Fast enligt samma källor till sportbladet hade ju Landeskog redan gått med på att gå till Djurgården.
Expert.
- SirDIFalot
Kronwall har väl sagt att han inte ville vänta två månader. Typ "Jag har svårt att se mig sitta och vänta till december". Oavsett så är hans försäkring för dyr. Bara acceptera. Det handlar inte om han vill vara här eller inte.VäsbyMental skrev:När det gäller Landeskog och Kronwall så handlar det bara om att dom vill vänta och se om det blir lockout hela säsongen. Om det blir så kommer dom sitta på nästa flyg garanterat.
Expert.
- Jim Morrison
Det är sant, förstås. Det är bara att hoppas!SirDIFalot skrev:Alltså, det behöver ju inte vara exakt samma person. Men i fallet kring Djurgården och lockouten har det inte varit så träffsäkra hittills. Om vi säger så. Men.. det vore ju jävligt coolt om de kommer hit så snabbt som möjligt. Men DIF har ju inte ens meddelat att de är "klara" än.Jim Morrison skrev:Enligt samma källor? Hur vet du det?SirDIFalot skrev:Fast enligt samma källor till sportbladet hade ju Landeskog redan gått med på att gå till Djurgården.