Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Fan vad skönt att Modo måste vinna mot Linköping nu i sista matchen också.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
HÄRLIGT. Knappt vågat kolla någonting. Äckligt jävla äckligt.
- SirDIFalot
Tänk om Kempe aldrig mer skulle fått lägga en straff som många här ville när han missade 3-4 i rad.... Sedan derbystraffen och framåt är det rätt svårt att klaga på hans straffar.
Expert.
"Herregud" var med oss i Jönköping. Hv plattade till cluben (nåja).sensei skrev:Herregud
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Tänk om Kempe hade satt dom han missade så hade vi aldrig vara där vi är nu.SirDIFalot skrev:Tänk om Kempe aldrig mer skulle fått lägga en straff som många här ville när han missade 3-4 i rad.... Sedan derbystraffen och framåt är det rätt svårt att klaga på hans straffar.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Form ÄR en färskvara. Det är gnäll och kritik också. Kempe VAR skitdålig på straffarna ett tag. Då var skiten befogad. Sedan dess har han ju spikat dit dem. Bra!SirDIFalot skrev:Tänk om Kempe aldrig mer skulle fått lägga en straff som många här ville när han missade 3-4 i rad.... Sedan derbystraffen och framåt är det rätt svårt att klaga på hans straffar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Tjaa, vill man spela slutspel så.diftobbe89 skrev:
Alltså snälla Modo bara vinn nästa match
Ett tack till Växjö också!
Stora fina anrika DIF behöver all hjälp man kan få.
Skulle det nu bli kvalserien iaf så är det stor sportslig rättvisa som skipats
DIF & TIK är klart sämst spelmässigt
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-03-03 18:29:48, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Han missade minst tio i rad. Men nu är han helt fantastisk på straffarna. Helt otroligt. Cehlin har också han visat kyla.SirDIFalot skrev:Tänk om Kempe aldrig mer skulle fått lägga en straff som många här ville när han missade 3-4 i rad.... Sedan derbystraffen och framåt är det rätt svårt att klaga på hans straffar.
I övrigt så är det Modo som skapar chanserna. DIF jobbar utsida och Mika fortsätter skjuta från alla lägen utan resultat.
MEN VI ÄR MED IGEN!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag hade nästan planerat att hylla laget efter förlust då modo kändes nära vinst, så jävla nöjd är jag idag.
Idag kämpar laget över hela banan. Först in, ofta seger ut ur sargdueller. Härligt att se.
Att vi sedan vinner är naturligtvis otroligt skönt. Back in the driver seat!
Idag kämpar laget över hela banan. Först in, ofta seger ut ur sargdueller. Härligt att se.
Att vi sedan vinner är naturligtvis otroligt skönt. Back in the driver seat!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Riktigt härligt att DIF håller liv i detta. Vilken jävla dramatisk sista omgång det blir.
När jag såg Linkan i katakomberna visste jag att detta var vår kväll.
Re: Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Jag var en av dem. Hands down. Härliga Kempe.SirDIFalot skrev:Tänk om Kempe aldrig mer skulle fått lägga en straff som många här ville när han missade 3-4 i rad.... Sedan derbystraffen och framåt är det rätt svårt att klaga på hans straffar.