Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Capcash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Capcash »

Jafyfan, nu börjar man ju bli allvarligt orolig att klarar vända detta... när hänger vi in 2-3 mål i samma period? Inte speciellt ofta! Och nu ska vi klara det i detta sjukt pressade läge!

Vore väl bara själva fan om LHC tar 3p också idag, då är det fan nattsvart! :(
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Vet inte hur många gånger man har sagt detta men det här ÄR verkligen det sämsta jag har sett. Spelarna verkar skita i om vi åker ner i kvalserien.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jimmie Ölvestad verkar så jävla nöjd. Hela jävla tiden. Irriterande efter två perioder i en sådan här match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Bigge

Inlägg av Bigge »

TOTALT UDDLÖST DIF mot redan avhängda Timrå.

Och Timrå har mer av spelet farligare chanser osv. Helt sjukt för fan!!
Vi borde väl för fan ha mer att spela om än Timrå. Ser ut som Timrå har mer att spela för, de kämpar mer och åker skridskor mer..

Vi har inte förlorat mot Timrå under hela säsongen har 18-7 i målskillnad och när det gäller som mest så ska DIF vika ner sig.
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Sudden
Säsongskort: Ja

Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av Sudden »

Henkos skrev:
Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Intressant med tanke på att de flög dit upp.
Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Kentta skrev:Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Antagligen hot om indragen lön, förbud att hänga på Stureplan och gömda Xbox-controllers!
henka83

Inlägg av henka83 »

Kan inte vara besviken efter en sådan här insats. :lol: :arrow:

Man kan bara skratta. Hade jag själv varit spelare hade jag haft självförtroendet innanför pungskyddet. Såpass dåliga är dem, fyfan så illa! HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Staten

Inlägg av Staten »

Det enda jag hör Ölvestad säga är;

"Det går okej där ute, vi fortsätter med det vi gör så ska det nog trilla in några puckar"

Visa lite kämparanda för faaaaan.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Kentta skrev:Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Dom är korkade hockeyspelare. Dom bekräftar "myten" om idiotiska idrottsmän.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
ozzle

Inlägg av ozzle »

3 raka segrar och för tillfället i KS, HUR kan man då inte gå ut och bara slänga allt som så mycket som liknar en puck på mål? Innebandy i skolan är tamme fan tuffare än vad det här laget visar upp!
Senast redigerad av ozzle den 2012-03-01 20:27:17, redigerad totalt 1 gånger.
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Användarvisningsbild
crike

Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av crike »

Sudden skrev:
Henkos skrev:
Sudden skrev:Visste att jag skulle börja ana oråd när jag skådade spelarbussen utanför MAX i Sundsvall tidigare i eftermiddag...
Säker på det? Spelarbussen var parkerad utanför MAX, därinne fann jag materialare, läkare och busschaufför...
Precis, någon ska ju ta utrustningen också. Killarna flög från Arlanda.
Användarvisningsbild
Tänkaren

Inlägg av Tänkaren »

Med oturs-Karlsson i laget kan det ju inte gå bättre!

Och JJ, värvat en reservmålis när transferfönstret var öppet! Jävla mupp!
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Re: Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/3 2012.

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Sudden skrev:
Henkos skrev:
De kanske åker buss hem? Och om du såg staffen där inne men inte en enda spelare så spelar det väl ingen roll? Lolla mig långsamt.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

FundamentalistUSELT! HUR FAN kan ni spela så här jävla dåligt? Och V A R F Ö R spelar Mattias Carlsson?! han är nyligen opererad och var USEL innan. Kan killen vara mindre dålig så nära in på en operation? NEJ NEJ NEJ.

Riktigt skitnödigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar