Jafyfan, nu börjar man ju bli allvarligt orolig att klarar vända detta... när hänger vi in 2-3 mål i samma period? Inte speciellt ofta! Och nu ska vi klara det i detta sjukt pressade läge!
Vore väl bara själva fan om LHC tar 3p också idag, då är det fan nattsvart!
Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Och Timrå har mer av spelet farligare chanser osv. Helt sjukt för fan!!
Vi borde väl för fan ha mer att spela om än Timrå. Ser ut som Timrå har mer att spela för, de kämpar mer och åker skridskor mer..
Vi har inte förlorat mot Timrå under hela säsongen har 18-7 i målskillnad och när det gäller som mest så ska DIF vika ner sig.
Kentta skrev:Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Antagligen hot om indragen lön, förbud att hänga på Stureplan och gömda Xbox-controllers!
Man kan bara skratta. Hade jag själv varit spelare hade jag haft självförtroendet innanför pungskyddet. Såpass dåliga är dem, fyfan så illa! HAHAHAHAHAHA
Kentta skrev:Det är intressant att spelarna alltid har svar på alla frågor. Om dom vet själva att det krävs att dom åker mer skridskor, inte ger Timrå så mycket tid osv osv, varför gör dom inte det då? Helt jävla knasigt om du frågar mig. Undra hur mycket det ska krävas för att dessa "professionella" idrottsmän ska släppa de spärrar som finns och bara köra.
Dom är korkade hockeyspelare. Dom bekräftar "myten" om idiotiska idrottsmän.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
3 raka segrar och för tillfället i KS, HUR kan man då inte gå ut och bara slänga allt som så mycket som liknar en puck på mål? Innebandy i skolan är tamme fan tuffare än vad det här laget visar upp!
Senast redigerad av ozzle den 2012-03-01 20:27:17, redigerad totalt 1 gånger.
FundamentalistUSELT! HUR FAN kan ni spela så här jävla dåligt? Och V A R F Ö R spelar Mattias Carlsson?! han är nyligen opererad och var USEL innan. Kan killen vara mindre dålig så nära in på en operation? NEJ NEJ NEJ.