Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Skywalker
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Skywalker »

En match tog det sen var kortet borta. Hur mycket ska de ha för att man får ett nytt? Var det 300:-?
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

När jag skulle in på matchen i lördag så sa hon som "blippade" mitt kort att det var något fel på textremsan(?) och att jag behövde ett nytt kort. Bara för mig det var så? Måste jag punga ut 300 kr nu?
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

Alltså jag hänger inte riktigt med. Hjälp till att bena ut det här för mig.

I år är det första året med säsongskort för mig. Sitter på aktiv sittplats. I ett mail från Jan Ednertz så stod det att man inte skulle behöva biljetterna för att ta sig in utan enbart kortet skulle räcka.

I lördags när vi skulle in så tar jag fram kortet och visar upp det. Då gick det inte att komma in på det för att det saknades en streckkod, sa hon med blippen. Som tur var hade jag med mig biljetten ändå och kom in. Men hur kommer det vara i fortsättningen. Räcker det med kortet eller måste man ha med lösbiljett också?

Snurrigt.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Ja-ke den andre skrev:Alltså jag hänger inte riktigt med. Hjälp till att bena ut det här för mig.

I år är det första året med säsongskort för mig. Sitter på aktiv sittplats. I ett mail från Jan Ednertz så stod det att man inte skulle behöva biljetterna för att ta sig in utan enbart kortet skulle räcka.

I lördags när vi skulle in så tar jag fram kortet och visar upp det. Då gick det inte att komma in på det för att det saknades en streckkod, sa hon med blippen. Som tur var hade jag med mig biljetten ändå och kom in. Men hur kommer det vara i fortsättningen. Räcker det med kortet eller måste man ha med lösbiljett också?

Snurrigt.
Jag har också AS och vi har ju fått lösbiljetter av anledningen till att vi måste ha dom. Klacken har endast ett kort på grund av att det är onumrerat.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

Okej. Då blir det att ta med sig det i fortsättningen också. Tack!
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongskort 2011/2012

Inlägg av JohanPez »

Mattias_87 skrev:
Ja-ke den andre skrev:Alltså jag hänger inte riktigt med. Hjälp till att bena ut det här för mig.

Snurrigt.
Jag har också AS och vi har ju fått lösbiljetter av anledningen till att vi måste ha dom. Klacken har endast ett kort på grund av att det är onumrerat.
Platsnumret står ju visserligen på kortet också så rent teoretiskt borde det räckt med lösbiljetter under de matcher som spelas i Globen och storsatsningar där AS flyttats.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

JohanPez skrev:
Mattias_87 skrev:Jävligt sugen på ett säsongskort inför nästa säsong. Har dock ingen Djurgårdare i min kompiskrets men jag är en person som verkligen älskar hockey, så det kan nog vara värt att gå ensam iallafall, om det är vad man verkligen gillar :)
Samma här, jag har lyckats tjata med mig olika polare och tjejen att följa med men då de inte bryr sig blir det ju inte samma grej men rätt var det är kanske man lär känna någon med god smak och prioriteringsförmåga ;)
Hur är statusen här gubbar? Bira/Fanta på lördag? PM:a! :)
Användarvisningsbild
JohanPez

Säsongskort 2011/2012

Inlägg av JohanPez »

pulverapa skrev:
JohanPez skrev:
Mattias_87 skrev:Jävligt sugen på ett säsongskort inför nästa säsong. Har dock ingen Djurgårdare i min kompiskrets men jag är en person som verkligen älskar hockey, så det kan nog vara värt att gå ensam iallafall, om det är vad man verkligen gillar :)
Samma här, jag har lyckats tjata med mig olika polare och tjejen att följa med men då de inte bryr sig blir det ju inte samma grej men rätt var det är kanske man lär känna någon med god smak och prioriteringsförmåga ;)
Hur är statusen här gubbar? Bira/Fanta på lördag? PM:a! :)
Om jag måste välja kör jag ju hellre bira måste jag säga för fanta är då ingen höjdare ;)
Jag är på, vilket utav ställena i trakten är bäst?
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Well, säsongskortsbaren kl. 14:30? :) Hoppas Mattias hänger på! Mäklaren är också välkommen!
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

pulverapa skrev:Well, säsongskortsbaren kl. 14:30? :) Hoppas Mattias hänger på! Mäklaren är också välkommen!
Vi kör på det! :)
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

Någon som möjligtvis hittat ett klackkort under/efter Brynäs matchen? Annars någon som vet hur jag kan få kontakt med någon från DIF så jag kan fixa ett nytt? Sjukt smidig är man..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

David1891 skrev:Någon som möjligtvis hittat ett klackkort under/efter Brynäs matchen? Annars någon som vet hur jag kan få kontakt med någon från DIF så jag kan fixa ett nytt? Sjukt smidig är man..
http://difhockey.se/klubb

Maila den du tycker verkar lämpligast.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

B.I.B.A skrev:
David1891 skrev:Någon som möjligtvis hittat ett klackkort under/efter Brynäs matchen? Annars någon som vet hur jag kan få kontakt med någon från DIF så jag kan fixa ett nytt? Sjukt smidig är man..
http://difhockey.se/klubb

Maila den du tycker verkar lämpligast.
Tack! Måste ge Cred till Jan Ednertz i samband med det här! Drog iväg ett mail och fick svar riktigt snabbt. Smidigt löst med morgondagens match också måste jag säga. :D
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Jag kommer troligtvis att börja jobba kvällstid från och med november. Detta innebär att jag kommer missa matcher på mån-tors. Kan jag sälja vidare mina säsongskortsbiljetter (Har lösbiljetter) till vänner eller är dem personliga? Känns så jävla surt att missa en massa matcher, men sånt är livet.
mb81

Inlägg av mb81 »

Sjöwall skrev:Jag kommer troligtvis att börja jobba kvällstid från och med november. Detta innebär att jag kommer missa matcher på mån-tors. Kan jag sälja vidare mina säsongskortsbiljetter (Har lösbiljetter) till vänner eller är dem personliga? Känns så jävla surt att missa en massa matcher, men sånt är livet.
Inga biljetter är personliga men har du klackkort är det rätt krångligt då det bara är ett kort och det kanske man inte vill "låna ut" till nån okänd!
Låst