SkönaDjurgårn skrev:Berätta vad som hände då, Salas. Säkert många som är nyfikna. Sen att vi bara får höra din ensidiga story suger ju men är alltid nåt.
Dom kastar, vi kastar tillbaka. Dom kasta mynt, vi gav igen med en smällare. Vem det nu var vet jag dock inte eftersom jag inte såg vem som kasta smällaren.
Sedan så kan jag säga att det inte bara var vi i klacken som smällde smällare. Brynäsklacken smällde minst två smällare. Sportbladet skriver det som lockar mest läsare, så enkelt är det. Lär dig det istället för att skriva en massa skit om Djurgårdare som i det stora hela skötte sig väl uppe i Gävle idag. Man dör inte precis av att en smällare smälls. Det är bara i Sverige som det anses vara en skandal, i södra Europa är det vardagsmat.
Resan gick lugnt till och jag hade det jävla trevligt. Det var en riktigt rolig dag tillsammans med Järnkaminerna, och istället för att gnälla så kan du väl skaffa medlemsskap i JK och åka med på nästa resa mot Hv71 den andra januari så du får lite erfarenhet av det hela. Det går inte att ha sportbladet som startsida på internet som du har. Man kan dyrka en del saker här i världen, men inte sportbladet, tyvärr för din del.