lilleman skrev:Bombom: Dock har ju Salas vunnit derbybonusen en gång, och kan alltså inte göra det igen. Du är nu alltså immun från att åka ur tävlingen, Bombom
Men, derbybonusen är ju +10 poäng?
Den jag vann senast var ju bara en "immun från att åka ur tävlingen"-award till absolut ingen nytta, men det nämnde du ju inte inför den här tävlingen, så jag tycker faktiskt att derbybounsen ska ge 10 poäng. Annars är det ju i praktiken helt meningslöst att delta i den bonusen... En bonus ska ju ge fördelar
Men om jag nu inte får 10 poäng så räknar jag stenhårt med att få mitt namn skrivet med versaler och enorma bokstäver till fet text (eller Salas x2) så att varenda jävel ser att jag inte kan åka ur tävlingen pga för låg aktivitet, det är fan mer än rätt!
Sammanfattningsvis så borde du avgå pga en enorm otydlighet! Det är då inget fair-play här inte
BOMBOM BOUCHARD skrev:Det gjorde däremot Salas

som snodde bonusen från mig idag.
Tippade period 2 efter 5.00. Då går den judas in och lägger in ett ändrat tips på 5.01.
Jag är derbybonusen-mästaren på forumet! Om jag minns rätt så "snodde" jag även bonusen senast från dig med typ 8 sekunders marginal! Vissa har stolpe in i livet, medan vissa har stolpe ut. Det är bara att vänja dig vid det!
Som lite salt på såret så kan jag här och nu meddela dig att jag kommer att fina till segermarginalen inför nästa derbybonus. Jag hade planerat en vinstmarginal på typ... 0,0001 sekunder, men det kanske är för mycket?