Ja, herregud. Du kan nog vara en av den mest okunniga och, ursäkta ordvalet, mest korkade människan här inne.TomyMörth skrev:men + och minus statistiken är han DIFS näst sämsta back! och om vi räknar med de mål som blev till under hans vistelse i utvisningsbåset är han DIFS sämsta back! Därför ger jag Printz -2 i betyg....Att spela för laget är en sak men att ta en massa korkade utvisningar är inte att spela för laget!janne08 skrev:Nu förhåller det sig så att med ditt surrande om att statistik aldrig ljuger så var ju faktiskt Printz DIF:s näst bäste poängplockande back, så hur fan kan du ge honom betyg 2.TomyMörth skrev:Caveman skrev:Att inte du ger upp.. Jo, jag var och såg MÅNGA matcher LIVE (säsongskort), tycker det är bättre än att sitta hemma och leta, bläddra ibland statistiken för att få fram spelarnas +- statistik. Det ger mig mer att kolla på matcherna....TomyMörth skrev:
Du kan inte ha sett många matcher om du påstår att DIF matchade Printz mot dom bästa spelarna i andra lagen! Daniel Larsson skall ha 5 i betyg Printz 2! Dessutom dåliga upspel! För många utvisningar och för dålig +- statistik på honom!
Statistiken ljuger aldrig! Förövrigt var jag på en hel del matcher och resten följde jag på Tv! Så lägg ner! Varför tror du NHL har statistik på allt?
Vad jag förståt så vinner man matcher om man gör fler mål än motståndaren inte om har mindre utvisningsminuter, och det spelat heller ingen roll om man gör 100 indianare i en match så länge inte motståndarna gör mål, möjligen blir det jävligt jobbigt att spela om det skulle förhålla sig så. Och inte under någon match där David gjorde en idianare gjorde moståndaren mål och det var för övrig inte så många som vissa gör gällande, och jag såg samtliga matcher.....
Dom som förstår sig på hockey som en lagmaskin och vad för olika spelartyper som behövs inser snabbt att en spelare som David både behövs och tillför en hel del till laget, han är på inget sätt saligörande utan bara en bra kugge i maskineriet
Nu är det dax att lägga ner tjafset om David Printz.
Hade du koll på ALLA mål som gjordes när Printz satt utvisad? Det gjordes inga mål när tex Jimmie, Ossi eller Fimpen satt utvisade då menar du?
Jag tycker absolut inte att Printz var en av dom som drog på sig många s.k "korkade" utvisningar.
Och bara för att en spelare inte har någon överdrivet bra +/- statistik så måste ju inte det nödvändigtvis betyda att han är kass eller?
Precis som "janne08" skrev. Han var ju dessutom våran näst bästa back i poängproduktionen. Varför kommenterar du inte det?
Printz är, en gång för alla en helt okej elitserieback. Varken mer eller mindre. De tror jag alla kan instämma på. Utom dej o "superpojken" då vill säga.
Jag kan nästan sätta mina vänstra testikel på att du i stort sett inte såg en enda match utan bara går på vad din pappa(kall-el) säger. Det måste vara så, eller så är du helt enkelt så insnöad i ditt personliga tycke om Printz.
Kan de vara så att han snott någon brud för dej eller nått liknande tidigare i livet?