SHL Omgång 44: Frölunda - DIF 16/2 2017
-
Re: SHL Omgång 44: Frölunda - DIF 16/2 2017
Är ju knappast tellans fel det där, studsar på täckande Spelare och ställer Tellan. Aja 1 poäng borta mot Frölunda är godkänt synd att det är flera icke godkända matcher innan som ställer till det..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Varakas i 3-3. Sluta med det.
Bra insats av laget. Sedan tycker jag att det är tydligt att Falk inte ska spela mer. Blir nervös så fort 41 är inne.
Bra insats av laget. Sedan tycker jag att det är tydligt att Falk inte ska spela mer. Blir nervös så fort 41 är inne.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte hatare av någon. Var mest glad att en "bortakommentator" sa ngt positivt om vårt lag. Hör annars till ovanligheterna.BigJ skrev:Varför skulle han inte påtala att både Tellan och fhc målvakten gjort det riktigt bra, särskilt Tellan skulle jag säga? Jävligt tråkigt med alla Tellanhatare på detta forum, inte för att peka ut dig men många andra tyvärr.S. Skuggan skrev:Ja och lyfter Tellan till hjältestatusmutation skrev:Den här kommentatorn är nog min favorit på Cmore. Så härligt underfundig!
- Lee Harvey Oswald
Ljung köper korv, han måste båga av tidigare och ta mitten där...när Vara Kass och Hulta hamnar i hörnet
Jaja, 1p i Sveriges framstjärt hade jag tagit på förhand alla dagar i veckan
Jaja, 1p i Sveriges framstjärt hade jag tagit på förhand alla dagar i veckan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu känns Karlskronas uselhet som vårt enda hopp
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
14 matcher till oavgjort i år. 3 extrapoäng har det gett. Ingen av dessa i 3vs3.
Vad händer efter 60? Är vi nöjda då?
Vad händer efter 60? Är vi nöjda då?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bra match. Bra balans mellan anfall och defensiv. 1 poäng borta mot FHC är bra! Spara gnället till andra matcher.
Det är Hulta som går ut i sarg (därifrån gör han inga mål) och släpper sin gubbe och då börjar övriga glo på puck.Davidsson skrev:Ljung glömmer att dom spelar 3v3 å går bort sig fullständigt.
Bara Ville som är med men han orkar inte stå upp eller ta andrapucken och Tellan hade redan förbrukat sina kudos ikväll.
Senast redigerad av Praetori den 2017-02-16 21:27:17, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Japp. Tät jämn match. Vi är bättre efter de senaste spelartransaktionerna, helt klart.rikkard skrev:Bra match. Bra balans mellan anfall och defensiv. 1 poäng borta mot FHC. Är bra! Spara gnället till andra matcher.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bäst idag:
Urbom, Brodin, Ridderwall, Tellan
Sämst:
Falk, Ljungh, Falk, Vejdemo,Falk och PP.
Urbom, Brodin, Ridderwall, Tellan
Sämst:
Falk, Ljungh, Falk, Vejdemo,Falk och PP.
-
SHL Omgång 44: Frölunda - DIF 16/2 2017
Är ju rätt komiskt att medan corsin är bra är det massa annan statistik som är väldigt dåligt.
Bra att kriga till sig en poäng borta mot fisk. Inte många lag som klarar av det. Tellan bra i målet ikväll. Tråkigt att glåporden haglar när puckarna studsar emot honom, samtidigt som han knappt får någon cred när han väl gör det bra.
Detta forum i ett nötskal.
Nya tag till helgen.
Detta forum i ett nötskal.
Nya tag till helgen.
Jag håller med. Det finns nåt helt nytt i spelet men det är en hel del spelare som måste rannsaka sig själva, som tummar och fuskar och inte tar det där skäret extra.sensei skrev:Japp. Tät jämn match. Vi är bättre efter de senaste spelartransaktionerna, helt klart.rikkard skrev:Bra match. Bra balans mellan anfall och defensiv. 1 poäng borta mot FHC. Är bra! Spara gnället till andra matcher.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Undrar hur man formerar laget nu om Lundh är tillbaka mot SAIK.
Ja, det ska jag. [WHITE SMILING FACE]️ Tycker att han borde haft bättre koll på den returen, och kollat framför sig. Att Varakas borde haft en bättre positionering hjälper inte heller. Men en stor del av det målet får Tellan ta på sig.BigJ skrev:Ska du skylla den på Tellan, ge dig för i h-e.sauron skrev:Tellan...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.