Fan vad alla gnäller. Innan matchen gnällde folk på att det kommer bli torsk och nu gnäller folk för att vi inte kör över KHK i mer än en och en halv period.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev:Fan vad alla gnäller. Innan matchen gnällde folk på att det kommer bli torsk och nu gnäller folk för att vi inte kör över KHK i mer än en och en halv period.
Praetori skrev:Fan vad alla gnäller. Innan matchen gnällde folk på att det kommer bli torsk och nu gnäller folk för att vi inte kör över KHK i mer än en och en halv period.
Tror många klagar för att vi vunnit sex raka och sen bara vipps över en timeout så är vi tillbaka i samma passiva spel som för 16 omgångar sedan
0-3 blev en väckarklocka för KHK. Nu ser matchen ut ungefär som man förväntade sig men utöver ett par slarviga individuella insatser och lite virrigt i BP så är jag inte negativt överraskad. Än så länge.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är inte som det var för 15 omgångar sedan då vi kunde tappa allt bara sådär. Jag inbillar mig det iaf. Känns som att Säcken vänt på den steken! Kör på nu DIF; bara 20 min kvar!
Härligt och stabilt spel även fast KHK är farliga när dom etablerar spel i våran zon. Men jag är säker på att vi vinner detta, och det måste MIF också göra.