Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Jag är stum!!!
-
Det är mer än vad Djurgården är#87 skrev:Hahaha alltså.. Jag är mållös..

HahaLee Harvey Oswald skrev:Lee Harvey Oswald skrev:Jag har varit på minst 2st begravningar som varit roligare än denna match, uselt från första sekund
Åh andra sidan har jag varit på säkert 4 begravningar som varit betydligt tråkigare än den 3:e perioden

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Tänk om alla begravningar slutar så här!Lee Harvey Oswald skrev:Jag har varit på minst 2st begravningar som varit roligare än denna match, uselt från första sekund
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja vad fan ska man säga? Fattar fan inte vad som hände
Dock är det solklar offside på 6-1 målet vilket kostade mig ett par tusen spänn då jag spelade på 5-1!
Men nu kan jag sova gott inatt iaf ändå

Dock är det solklar offside på 6-1 målet vilket kostade mig ett par tusen spänn då jag spelade på 5-1!

Senast redigerad av Hawk den 2013-01-04 21:39:04, redigerad totalt 1 gånger.
Backen från Brynäs skall givetvis inte bedömas efter en match, men han har ett lugn med pucken som är väldigt skönt att se.
Vore nog inte dumt om man fick låna killen säsongen ut.
Vore nog inte dumt om man fick låna killen säsongen ut.
Det här var den by far märkligaste period som jag någonsin upplevt.
Jag är mållös.
Jag är mållös.
Victory is sweetest when you've known defeat.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, ja, sjuklig offside. Förstår faktiskt inte riktigt att det gick igenom men jag kan inte säga att jag klagar (frånsett det faktum att jag spikade resultatet utan att spela på det)..Hawk skrev:Ja vad fan ska man säga? Fattar fan inte vad som hände![]()

25/4-2025
Jag älskar killen, signa upp han på livstid, han tuggar ju sönder sargen om man ber han om det, tacklar som en demon, inte jordens bästa lirare men inte oduglig på nåt sätt!!!super djurgårn skrev:Kalus står upp för laget, Bra!
Sen står han ju upp för sina medspelare, STORT!
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Kan ju fan inte stava, sorry.Malto skrev:Medstuts som på beställning.kaminor skrev:Det är väl ändå bättre att Berglind spelar bra än att han spelar som skit. Lånet kan ju förlängas eller han kan hjälpa oss till poäng i nästkommande två matcher - även om dagens match som helhet ser ut som bajs.
Vi är ju inte i närheten av BIK vad gäller tempo och åkstyrka. De kan ta sig in i zon och etablera spel eftersom vi blir passiva och stillastående. Vi kommer knappt in i zon, och på det hela taget ser det ut som att BIK är nån man mer på banan i spel 5 mot 5.
Åberg och Chet är bäst. I övrigt ser det dåligt ut. Domaren är också kass.
Lite medstuds i tredje, tack. Poäng är sjukt viktigt, kräver inte tre.
Mycket ska man vara med om innan man stämplar in...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Lugnt. Jepp, bra medstuds. Tempo och åkstyrka dessutom. Gräjt.Malto skrev:Kan ju fan inte stava, sorry.Malto skrev:Medstuts som på beställning.kaminor skrev:Det är väl ändå bättre att Berglind spelar bra än att han spelar som skit. Lånet kan ju förlängas eller han kan hjälpa oss till poäng i nästkommande två matcher - även om dagens match som helhet ser ut som bajs.
Vi är ju inte i närheten av BIK vad gäller tempo och åkstyrka. De kan ta sig in i zon och etablera spel eftersom vi blir passiva och stillastående. Vi kommer knappt in i zon, och på det hela taget ser det ut som att BIK är nån man mer på banan i spel 5 mot 5.
Åberg och Chet är bäst. I övrigt ser det dåligt ut. Domaren är också kass.
Lite medstuds i tredje, tack. Poäng är sjukt viktigt, kräver inte tre.
Jag får ta på mig dumstruten, tänkte skriva i andra periodpausen att: fy fan vilken tur att man inte åkte ner och såg matchen) jag kan säga att jag hade lätt betalat 20000:- just nu!!!#10 skrev:Tänkte åka ner och kolla matchen på hovet men fan så dyra flygbiljetter, 2800:- tur/retur, sen boende på d, får kolla matchen på tv10 ist:(
Haha, har aldrig varit med om något liknande. Älskar hockey! Men bara ibland. 

+++++ Chet Pickard
++++ Victor Berglind
+++ Otto
++ Sörensen
+ Linkan/Johner
Nä det går inte. Hela laget måste få beröm för den tredje perioden. Erik Gustafsson är stundtals så jävla bra att man knappt kan tro det är sant.
++++ Victor Berglind
+++ Otto
++ Sörensen
+ Linkan/Johner
Nä det går inte. Hela laget måste få beröm för den tredje perioden. Erik Gustafsson är stundtals så jävla bra att man knappt kan tro det är sant.
Senast redigerad av Mäklaren den 2013-01-04 22:09:57, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.