Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
Expert.
haha ser ju ut som andraJim Morrison skrev:Jävla tramshockey av Troja-Ljungby dock. Men det vinner ju dom matchen. Alla matcher vi har spelat mot dom. Samma tråkiga jävla taktik.
Nu vill jag fan se det här i den tredje perioden. På riktigt.
För att jag inte får iväg inläggen om jag inte valt en färg....har funderat på rött ett tagSirDIFalot skrev:Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
Något måste man syssla med när Djurgårn spelar håkky.SirDIFalot skrev:Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
Rött såg fint utStaten skrev:Något måste man syssla med när Djurgårn spelar håkky.SirDIFalot skrev:Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
- SirDIFalot
Eh va? Och hur kom du fram till att det var lösningen på att fixa problemet? Får du något felmeddelande?Degear skrev:För att jag inte får iväg inläggen om jag inte valt en färg....har funderat på rött ett tagSirDIFalot skrev:Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??
Expert.
Landeskog är lätt snyggast av alla gårdarna
Land é skog måste vara en väldigt fin gård. Vart ligger detta land av skog?Staten skrev:Landeskog är lätt snyggast av alla gårdarna
- Lee Harvey Oswald
Det är faktiskt klasskillnad när lösa puckar dyker upp framför mål.
2 mål på 2 lägen av troja, den ska in liksom till varje pris.
DIF är otroligt heta ......efter spelet är avblåst, tufft
Känns lite märkligt att skylla uppradade förluster på trojas tråkiga spel, dom gör ju det som krävs för 3p.
Vad DIF gör är mer oklart
2 mål på 2 lägen av troja, den ska in liksom till varje pris.
DIF är otroligt heta ......efter spelet är avblåst, tufft
Känns lite märkligt att skylla uppradade förluster på trojas tråkiga spel, dom gör ju det som krävs för 3p.
Vad DIF gör är mer oklart
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nej, jag ville bara inte upprepa samma moment och förvänta mig samma resultatSirDIFalot skrev:Eh va? Och hur kom du fram till att det var lösningen på att fixa problemet? Får du något felmeddelande?Degear skrev:För att jag inte får iväg inläggen om jag inte valt en färg....har funderat på rött ett tagSirDIFalot skrev:Hur orkar du göra din text svart vid varje inlägg?Degear skrev:Lite banan och mellanmjölk i pausen så blir det en rejäl energiboost i tredje, eller vad tror ni??

Ett försök utan att välja svart text varje gång
TadaaaDegear skrev:Ett försök utan att välja svart text varje gång
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Inte heller Bengan kan träffa mål. Vad hände med bortre benskydd och gå på returen?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vaknade nyss upp till Icing. Somnade någon gång i 2:a
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel