android skrev:Finns det någon i gnaget som ens håller Elitserieklass? Tärnström? Tvivlar på att han skulle gå till oss. Gynge? Knappast va. Heino? Inte när Riddarn spelar som han gör.
Nej jag hopps det bara är någon som vill provocera. Skulle möjligtvis vara Tärnström.
Tärnström är nog den enda som Djurgårdens ledning skulle kunna tänka sig att förstärka med.
Han är med största sannolikhet en ekonomisk belastning för aik, och därför kan aik tillsammans med Tärnström ev. ha kommit överens om att bryta kontraktet, för att dels förbättra ekonomin men även ev. för att Tärnström är sugen på spel i en bättre liga.
Detta är bara en massa funderingar från min sida, och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att Tärnström spelar i Djurgården efter nyår. DIFs backbesättning har fungerat väldigt bra än så länge, vilket man inser när man noterar att bara LHC släppt in färre mål än oss i årets grundserie.
Jag hoppas och tror att DIF inte "förstärker" med aikare, då jag inte anser att detta behövs.
Jag har ingen jätte koll på deras trupp visserligen, men om dom har någon intressant junior så får han mer än gärna ansluta sig till vår juniorverksamhet.