Dom får flåsa oss i nacken men det är framåt vi ska tittaAlgot2003 skrev:Lugn i båten nu. Underbar seger (och viktig mot värsta konkurrenten) men målet förtillfället måste vara att skaka av oss Mora.Mitt-i-klacken 1983 skrev:Japp, absolut en vändning och nu är det jakt på villebråden framför oss som inletts.hardrocker35 skrev:Mitt-i-klacken 1983 skrev:Håller med.Tror det var grymt viktigt för honom att få tillbaka kontrollenhardrocker35 skrev:Bästa av allt förutom segern med 6-0
Daniel Larsson höll nollan
och andra matchen i rad som killarna skjuter över 30 skott på mål
Då kan grabbarna börja spela lite mer avslappnat och titta på lagen framför
Djurgårdens IF - Mora IK, 4/12 2006
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Vi har vunnit 1 match sedan 28 oktober. Kanske inte vad jag kallar vändning. Frölunda har däremot gjort en vändning som väl har typ 5 vinster och bara 2 förluster eller någotliknande på de senaste 7 omgångarna. Lyckas vi nå snittet på typ 4 segrar på 7 matcher då kan man tala om vändning, inte innan.
Lugna ner dig lite, vi slog ett av de sämsta lagen hemma efter en knackig inledning, inte vad jag kallar en vändning. Snarare en början.fd skuggan skrev:Bra jobbat och otroligt starkt av styrelsen att stå upp och fullt ut stödja tränarna och spelarna.
Här viker ingen ner sig när det blåser. Riktig järnkamin-anda.
Inga panikåtgärder som bara blir konstgjord andning.
Jag supportar tränare och styrelse fullt ut.
- Strömberg=power
Jojje skrev:Lugna ner dig lite, vi slog ett av de sämsta lagen hemma efter en knackig inledning, inte vad jag kallar en vändning. Snarare en början.fd skuggan skrev:Bra jobbat och otroligt starkt av styrelsen att stå upp och fullt ut stödja tränarna och spelarna.
Här viker ingen ner sig när det blåser. Riktig järnkamin-anda.
Inga panikåtgärder som bara blir konstgjord andning.
Jag supportar tränare och styrelse fullt ut.
Håller med helt..
veckan har ändå börjat bra
-
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 20,00.html
HAHAAH
Två lag utan större självförtroende drabbade samman i en hyperviktig streckmatch i Globen..
Daniel Larsson i Dif-målet motade 21 skott. Det stod 31 på både Skärmen i Hovet och på Hockeyligan.se, även om jag aldrig kan tänka mig att Mora sköt så många skott, Räknade räknegubben icingpuckar som skott? :E.
Heja Skvallerblaskan!
HAHAAH
Två lag utan större självförtroende drabbade samman i en hyperviktig streckmatch i Globen..
Daniel Larsson i Dif-målet motade 21 skott. Det stod 31 på både Skärmen i Hovet och på Hockeyligan.se, även om jag aldrig kan tänka mig att Mora sköt så många skott, Räknade räknegubben icingpuckar som skott? :E.
Heja Skvallerblaskan!
Alltid Oavsett.