Dom får flåsa oss i nacken men det är framåt vi ska tittaAlgot2003 skrev:Lugn i båten nu. Underbar seger (och viktig mot värsta konkurrenten) men målet förtillfället måste vara att skaka av oss Mora.Mitt-i-klacken 1983 skrev:Japp, absolut en vändning och nu är det jakt på villebråden framför oss som inletts.hardrocker35 skrev:Mitt-i-klacken 1983 skrev:Håller med.Tror det var grymt viktigt för honom att få tillbaka kontrollenhardrocker35 skrev:Bästa av allt förutom segern med 6-0
Daniel Larsson höll nollan
och andra matchen i rad som killarna skjuter över 30 skott på mål
Då kan grabbarna börja spela lite mer avslappnat och titta på lagen framför
Djurgårdens IF - Mora IK, 4/12 2006
- 
				Mitt-i-klacken 1983
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja

- 
				fd skuggan

Vi har vunnit 1 match sedan 28 oktober. Kanske inte vad jag kallar vändning. Frölunda har däremot gjort en vändning som väl har typ 5 vinster och bara 2 förluster eller någotliknande på de senaste 7 omgångarna. Lyckas vi nå snittet på typ 4 segrar på 7 matcher då kan man tala om vändning, inte innan.

- 
				Gäst

Lugna ner dig lite, vi slog ett av de sämsta lagen hemma efter en knackig inledning, inte vad jag kallar en vändning. Snarare en början.fd skuggan skrev:Bra jobbat och otroligt starkt av styrelsen att stå upp och fullt ut stödja tränarna och spelarna.
Här viker ingen ner sig när det blåser. Riktig järnkamin-anda.
Inga panikåtgärder som bara blir konstgjord andning.
Jag supportar tränare och styrelse fullt ut.
- Strömberg=power

- 
				Gäst

Jojje skrev:Lugna ner dig lite, vi slog ett av de sämsta lagen hemma efter en knackig inledning, inte vad jag kallar en vändning. Snarare en början.fd skuggan skrev:Bra jobbat och otroligt starkt av styrelsen att stå upp och fullt ut stödja tränarna och spelarna.
Här viker ingen ner sig när det blåser. Riktig järnkamin-anda.
Inga panikåtgärder som bara blir konstgjord andning.
Jag supportar tränare och styrelse fullt ut.
Håller med helt..
veckan har ändå börjat bra
- 
				Djurgår'n Hockey<3

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 20,00.html 
HAHAAH
Två lag utan större självförtroende drabbade samman i en hyperviktig streckmatch i Globen..
Daniel Larsson i Dif-målet motade 21 skott. Det stod 31 på både Skärmen i Hovet och på Hockeyligan.se, även om jag aldrig kan tänka mig att Mora sköt så många skott, Räknade räknegubben icingpuckar som skott? :E.
Heja Skvallerblaskan!

HAHAAH
Två lag utan större självförtroende drabbade samman i en hyperviktig streckmatch i Globen..
Daniel Larsson i Dif-målet motade 21 skott. Det stod 31 på både Skärmen i Hovet och på Hockeyligan.se, även om jag aldrig kan tänka mig att Mora sköt så många skott, Räknade räknegubben icingpuckar som skott? :E.
Heja Skvallerblaskan!
Alltid Oavsett.