Skulle du kunna ta denna diskussion med mig på täljematchen då? Såg att du också skulle dit. Eller du kanske anser det som en onödig diskussion för att det du säger är det som gäller?Salas skrev:Åter igen, varför skulle jag göra det? Jag vet redan vad dom hade tyckt om saken, så inget hade klarnats upp direkt. Det är min åsikt, och jag vet mycket väl om att FBR inte håller med mig, så det finns absolut ingen anledning till att ta en diskussion. Det vore lika meningslöst som att försöka förklara för en Sverigedemokrat att dom är rasister.Daniel942 skrev:Om du har en åsikt om någon - Eller i detta fall en grupp så kan du väl gå fram och framföra den till dessa/denne
Jag skulle inte ha några problem alls att stå öga mot öga med dig och prata om detta.
Och argumentet: "Jag vet redan vad dom hade tyckt om saken, så inget hade klarnats upp direkt. Det är min åsikt, och jag vet mycket väl om att FBR inte håller med mig, så det finns absolut ingen anledning till att ta en diskussion." visar ju på att du inte kan diskutera. Du vill bara få fram det du tycker och sen spelar det inte någon roll vad alla andra tycker. Det är du som är världens mittpunkt. Då blir det ingen diskussion. Du måste lära dig att kunna respektera andras åsikter. Nu kör du ditt eget race och det är det och ingenting annat som gäller för dig.
Jag har en känsla av att du inte förstår riktigt. Yttrandefrihet, vet du vad det är? Ska DIF Hockey få censurera vad VI gör på VÅRAN läktare? Precis som om vi supportrar skulle kräva att de bänkade en spelare en viss match. Det funkar inte så.Salas skrev:Att du orkar. Det finns en anledning till att DIF Hockey sa ifrån, och det räcker för mig. Hade det inte varit nödvändigt så hade dom inte brytt sig, det borde till och med Daniel "vi gör som vi vill!!!Daniel942 skrev:Åter igen, du vet inte ett skit om vad det handlar om. Så knip matluckan.
Jag har i alla fall information som jag har tagit från vad folk har skrivit från fabriken, jag har pratat med dem under matcherna och kollat läget i hur saker och ting går. Tvivlar på att du har gjort det." 942 kunna förstå.
DIF Hockey har hand om det som händer på planen, VI supportrar har hand om det som händer på läktaren.
Vi ses i Tälje, Salas! Glöm inte passet.