Ser ut som han blev rejält proppad om ni frågar mig. Klart det där är utvisning på Kalus. Stackars Coco.Magnutz skrev:Här har du ett youtube-klipp.Lidingö DIF skrev:Sitter på A11 och fick ingen "hopp"-känsla. Dock satsade Kalus och 3:an var oförberedd. I NHL är det tveksamt om det ens hade renderat en utvisning, men självklart är jag mer för en policy att säkra spelares hälsa än att stilla publikens blodtörst.SirDIFalot skrev:Hade samme känsla. Såg ut som han lämnade isen rätt rejält. Men det var svårt att se eftersom sargen var i vägen satt säga. Men matchen sändes ju bara på hockeyallsvenskan.se så det går nog inte att hitta några bra bilder på det överhuvudtaget.captcash skrev:Tar gärna en youtube på Kalus tackling.. jag satt perfekt på A21 och därifrån kändes lite som han "hoppade in" tacklingen, men hade varit riktigt intressant att få se den i efterhand om nån har?
Kan dock ha fel angående "hoppet"och ser också fram emot ett YouTube-klipp.
Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
De visar Örebro-Karlskoga på viaplay.Manijock skrev:Hur i helvete kan Viasat välja att åka ner till den där pissladan Karlskrona i sista omgången? Hade precis planerat att sitta bänkad framför tvn tittandes på en sjukt spännande match mellan Örebro - Karlskoga??? Lite objektiva kan ni väl ändå försöka vara. Se Vik köra över en helt omotiverad jumbo är ingen jag får bånge av direkt.
De visar också en match på viasat extra.Staten skrev:De visar Örebro-Karlskoga på viaplay.Manijock skrev:Hur i helvete kan Viasat välja att åka ner till den där pissladan Karlskrona i sista omgången? Hade precis planerat att sitta bänkad framför tvn tittandes på en sjukt spännande match mellan Örebro - Karlskoga??? Lite objektiva kan ni väl ändå försöka vara. Se Vik köra över en helt omotiverad jumbo är ingen jag får bånge av direkt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Jag fick pröjsa 150 spänn i Globengaraget i går kväll. Var det fler som gjorde det?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Plan 3 kostar 150. Plan 1 (och 2?) kostar 80kr.minalman skrev:Jag fick pröjsa 150 spänn i Globengaraget i går kväll. Var det fler som gjorde det?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Alltid utom igår. Bommarna när man skulle ut från plan 1 var fällda till skillnad mot vanligt. Jag blev misstänksam redan vid infart då jag inte fick kvittot på 80 spänn som vanligt. Och Ja, jag stod på understa planet.Magnutz skrev:Plan 3 kostar 150. Plan 1 (och 2?) kostar 80kr.minalman skrev:Jag fick pröjsa 150 spänn i Globengaraget i går kväll. Var det fler som gjorde det?
Edit: Berodde säkert på att det var konsert i Globen, men ändå. Trodde DIF hockey hade ett avtal.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hoppas man kommer kunna parkera under tele2 till en rimlig kostnad även när det är hockey..
Pröjsade också 150. Globenpris då det var konsert.