Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Josh Yohe ?@JoshYohe_Trib
Prediction for when NHL Lockout will end http://t.co/e5jYTUi8
Prediction for when NHL Lockout will end http://t.co/e5jYTUi8
Intressant, verkar som fler och fler spelare börjar tror på lång lockoutJim Morrison skrev:Rick Nash (New York Rangers) tror att hela säsongen kommer bli lockoutad. Första gången en spelare har kommenterat sin åsikt på det hela. Alltså annat än vad han hoppas kommer hända (kort lockout)
Chris Johnston ?@reporterchris
According to @Guggti, Rick Nash told reporters in Davos he thinks the NHL lockout will last the entire season
Har för mig att Ovetjkin också sa att han trodde på hel säsongs lockout. Kommer dock inte ihåg vart.Jim Morrison skrev:Rick Nash (New York Rangers) tror att hela säsongen kommer bli lockoutad. Första gången en spelare har kommenterat sin åsikt på det hela. Alltså annat än vad han hoppas kommer hända (kort lockout)
NHL har även börjat ställa in försäsongsmatcher nu.Chris Johnston ?@reporterchris
According to @Guggti, Rick Nash told reporters in Davos he thinks the NHL lockout will last the entire seasonInga möten inplanerade mellan NHL och NHLPA. En vecka från sista officiella pratet.@KatieStrangESPN: #CBA NHL has canceled all pre-season games through September 30thBruce Garrioch Bruce Garrioch ?@SunGarrioch
There are no meetings planned and there have been no discussions today between NHL and NHLPA. We are one week from last official talks.
Men fler och fler spelare är skeptiska till en kort lockout även om de alla hoppas.
Lockout 2012
Handlar ju lite om att sätta press på NHL. Spelarna har ju varit tydliga med att de inte ska ge med sig denna lockout som förra gången. Därför har de också sagt att de är villiga att offra denna säsong för att få till ett avtal.
Mycket av det som sägs från spelare och övriga får man ta med lite ro. Handlar ju om en förhandling där båda parter försöker visa sina muskler och uttalanden kommer komma i ett försök att genom media sätts tryck på varandra.
Mycket av det som sägs från spelare och övriga får man ta med lite ro. Handlar ju om en förhandling där båda parter försöker visa sina muskler och uttalanden kommer komma i ett försök att genom media sätts tryck på varandra.
2014-04-07, vad hände?
Fan man är lite spänd, håller tummarna att de tar smarta beslut på mötet idag!
Hoppas som sagt på en lång lockout så man kan få njuta av stjärnglansen! 

Vet vi nåt om tiden för mötet?
Sv: Re: Lockout 2012
Lunchtidnevyn skrev:Vet vi nåt om tiden för mötet?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Börjar bli spännande nu att få höra vad som diskuteras på styrelsemötet. In med Murray och Hörnqvist! 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Vad kommer man få veta när mötet är klart? Om det blir några NHL-spelare överhuvudtaget eller om någon/några redan är klara?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Antagligen ifall vi vill ha några överhuvudtaget. Och hur det då ska finansieras.läägetdåå skrev:Vad kommer man få veta när mötet är klart? Om det blir några NHL-spelare överhuvudtaget eller om någon/några redan är klara?
Avskaffa tre mot tre.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Lockout 2012
Svårt att säga, dom går väl igenom ekonomi,behov,konsekvenser och förutsättningar vid värvningar av lockout spelare, tror inte dom presenterar några namn utan får fram en vi ska eller ska inte värva ståndpunkt och vad det får kosta sen tar man kontakt med dem man vill ha in i laget. Jag kan dock ha fel, kanske dyker upp en hel Nhl-femma ikväll men tror knappast det.läägetdåå skrev:Vad kommer man få veta när mötet är klart? Om det blir några NHL-spelare överhuvudtaget eller om någon/några redan är klara?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Du personligen kommer endast få se resultatet av mötet om det dyker upp nhl stjärnor!läägetdåå skrev:Vad kommer man få veta när mötet är klart? Om det blir några NHL-spelare överhuvudtaget eller om någon/några redan är klara?
Detaljer kring mötet stannar med dom Som sitter där.
-
Det har snackats mycket om tidigare DIF spelare, ar det helt uteslutet med andra spelare?
Jag menar, Kopitar ar val inte uppvaxt i Mora direkt? Hela NHL ar ju full med intressanta spelare.
Jag hoppas att man inte stirrat sig blind pa endast ex Djurgardare, som hela forumet verkar ha gjort.
Hoppas verkligen att nagot vettigt kommer ut med det hela, garna en tung back tack!
PS, ursakta att jag inte har nagra prickar, ar i utlandet.
Jag menar, Kopitar ar val inte uppvaxt i Mora direkt? Hela NHL ar ju full med intressanta spelare.
Jag hoppas att man inte stirrat sig blind pa endast ex Djurgardare, som hela forumet verkar ha gjort.
Hoppas verkligen att nagot vettigt kommer ut med det hela, garna en tung back tack!
Är väl fortfarande så att man bara får ha 2 utom europeiska spelare i laget och dem flesta europeiska spelare lär spela i sitt hemland om något.BobTheBlob skrev:Det har snackats mycket om tidigare DIF spelare, ar det helt uteslutet med andra spelare?