Säsongskort 12/13

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Daniel942 »

Leksand skrev:
nevyn skrev:En rapport från en polare som satt och ringde idag säger att antalet säsongskort idag slog 2000-strecket.
Står på Mrmadhawk också.

http://mrmadhawk.se/2012/may/djurgarden ... elits.html

Bara att lyfta på hatten. Snyggt!

Kan bli en kul säsong för er ändå. Även hockeymässigt ser det bra ut för er, då jag tror att ni kommer vinna serien (före Leksand och Örebro).
Skapa inte såna tankar nu, då åker vi ur Allsvenskan också... ;)
DIF!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

SirDIFalot skrev:Har gått på ett antal publikmöten i fotbollen genom åren och det är väldigt lätt att skrika efter några cp-billiga biljetter. Men någonstans kan jag känna att många av biljetterna redan är kraftigt rabatterade och man kan inte sänka mer och mer hela tiden. Någon gång måste föreningen få in pengar också. Särskilt nu. Jag tror att de sportsliga resultaten kommer styra fullt ut hur mycket publik det blir på Hovet kommande säsong.
Fast om man kan få 500 personer extra att besöka Hovet är det ju mer pengar i kassan, även om man så säljer biljetterna för 50 öre styck. Men vid närmare eftertanke lär det dyka upp paketpriser och dylikt under säsongen, när biljettansvarig(a) märker att försäljningen går trögt. Typ när det väntas hemmamatch mot Borås en måndagskväll.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Grymt med säsplåtarna, för någon dag sen trodde jag vi precis hade tagit oss över 1000 plåtar sålda...så får man reda på att det handlar om minst det dubbla. SÅ. Jävla. skönt.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Körde nyss in en order på två kort (passiv sittplats).
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

seppuko skrev:
Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Vad hette han? :)
Vi var ett par som ringde idag, inte samma grej som Fimpen och Linkan men vi blev fint bemötta ändå :)
Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!
Frajn

Inlägg av Frajn »

Ja-ke den andre skrev:
seppuko skrev:
Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Vi var ett par som ringde idag, inte samma grej som Fimpen och Linkan men vi blev fint bemötta ändå :)
Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!
Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483
Ur spår bönder!
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Frajn skrev:
Ja-ke den andre skrev:
seppuko skrev:
Fast det var ingen spelare som ringde.
Magnutz

Sv: Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av Magnutz »

Ja-ke den andre skrev:
Frajn skrev:
Ja-ke den andre skrev:
seppuko skrev:
Fast det var ingen spelare som ringde.
De som ringde igår var bl a Seppuko här på forumet, Jenny Borg och undertecknad. Mycket trevliga människor vi fick tala med!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Re: Sv: Re: Säsongskort 12/13

Vi var ett par som ringde idag, inte samma grej som Fimpen och Linkan men vi blev fint bemötta ändå :)[/quote]

Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så![/quote]

Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483[/quote]

Fast det var ingen spelare som ringde.[/quote]

De som ringde igår var bl a Seppuko här på forumet, Jenny Borg och undertecknad. Mycket trevliga människor vi fick tala med!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2[/quote]

Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Sorry för pajad quote över. Att skriva från mobil kan vara ett helvete ibland.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Re: Sv: Re: Säsongskort 12/13

Inlägg av seppuko »

Ja-ke den andre skrev:Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
Hade ett par som hade flyttat eller skulle flytta. Så möjligt att det var jag då :)
Senast redigerad av seppuko den 2012-05-31 19:22:22, redigerad totalt 1 gånger.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Leijon

Inlägg av Leijon »

Nu är säsongskortet fixat. Är sommaren slut snart?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Till mig var det Stefan som ringde / biljett ansvarig alltså är jag en av dom viktigaste kunderna för Djurgården som ni säkert förstår.
Användarvisningsbild
Jerka

Inlägg av Jerka »

Hur många säsongskort såldes totalt senaste säsongen? och när jag ändå frågar, hur många såldes 10/11?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jerka skrev:Hur många säsongskort såldes totalt senaste säsongen? och när jag ändå frågar, hur många såldes 10/11?
Har hört 4200 men jag trodde det var runt 3600 (11/12 alltså).

Kommer vi upp i totalt 3500 är det riktigt jävla bra den här säsongen, tror det finns potential för det faktiskt.
Skriv svar