Skapa inte såna tankar nu, då åker vi ur Allsvenskan också...Leksand skrev:Står på Mrmadhawk också.nevyn skrev:En rapport från en polare som satt och ringde idag säger att antalet säsongskort idag slog 2000-strecket.
http://mrmadhawk.se/2012/may/djurgarden ... elits.html
Bara att lyfta på hatten. Snyggt!
Kan bli en kul säsong för er ändå. Även hockeymässigt ser det bra ut för er, då jag tror att ni kommer vinna serien (före Leksand och Örebro).
Säsongskort 12/13
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort 12/13
DIF!
-
Metal Machine
Fast om man kan få 500 personer extra att besöka Hovet är det ju mer pengar i kassan, även om man så säljer biljetterna för 50 öre styck. Men vid närmare eftertanke lär det dyka upp paketpriser och dylikt under säsongen, när biljettansvarig(a) märker att försäljningen går trögt. Typ när det väntas hemmamatch mot Borås en måndagskväll.SirDIFalot skrev:Har gått på ett antal publikmöten i fotbollen genom åren och det är väldigt lätt att skrika efter några cp-billiga biljetter. Men någonstans kan jag känna att många av biljetterna redan är kraftigt rabatterade och man kan inte sänka mer och mer hela tiden. Någon gång måste föreningen få in pengar också. Särskilt nu. Jag tror att de sportsliga resultaten kommer styra fullt ut hur mycket publik det blir på Hovet kommande säsong.
- -daniel-
Grymt med säsplåtarna, för någon dag sen trodde jag vi precis hade tagit oss över 1000 plåtar sålda...så får man reda på att det handlar om minst det dubbla. SÅ. Jävla. skönt.
Körde nyss in en order på två kort (passiv sittplats).
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Ja-ke den andre
Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!seppuko skrev:Vad hette han?Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Vi var ett par som ringde idag, inte samma grej som Fimpen och Linkan men vi blev fint bemötta ändå
Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483Ja-ke den andre skrev:Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!seppuko skrev:Vad hette han?Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Vi var ett par som ringde idag, inte samma grej som Fimpen och Linkan men vi blev fint bemötta ändå
Ur spår bönder!
- Ja-ke den andre
Fast det var ingen spelare som ringde.Frajn skrev:Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483Ja-ke den andre skrev:Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!seppuko skrev:Vad hette han?Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Sv: Re: Säsongskort 12/13
De som ringde igår var bl a Seppuko här på forumet, Jenny Borg och undertecknad. Mycket trevliga människor vi fick tala med!Ja-ke den andre skrev:Fast det var ingen spelare som ringde.Frajn skrev:Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483Ja-ke den andre skrev:Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så!seppuko skrev:Vad hette han?Ja-ke den andre skrev:Den som ringde mig var någon helt random. Jag vill fan också prata med Linkan..
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Ja-ke den andre
Re: Sv: Re: Säsongskort 12/13
Vad hette han? 
[/quote]
Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så![/quote]
Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483[/quote]
Fast det var ingen spelare som ringde.[/quote]
De som ringde igår var bl a Seppuko här på forumet, Jenny Borg och undertecknad. Mycket trevliga människor vi fick tala med!
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2[/quote]
Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
Kommer inte ihåg. Vilka var det som ringde igår då? Oavsett om jag inte fick prata med Linkan eller fimpen så ska ni ha all cred, ni gör ett jättebra jobb. Fortsätt så![/quote]
Står här http://difhockey.se/nyhet.php?news=9483[/quote]
Fast det var ingen spelare som ringde.[/quote]
De som ringde igår var bl a Seppuko här på forumet, Jenny Borg och undertecknad. Mycket trevliga människor vi fick tala med!
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2[/quote]
Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
- Ja-ke den andre
Sorry för pajad quote över. Att skriva från mobil kan vara ett helvete ibland.
Re: Sv: Re: Säsongskort 12/13
Hade ett par som hade flyttat eller skulle flytta. Så möjligt att det var jag dåJa-ke den andre skrev:Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
Senast redigerad av seppuko den 2012-05-31 19:22:22, redigerad totalt 1 gånger.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Nu är säsongskortet fixat. Är sommaren slut snart?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Till mig var det Stefan som ringde / biljett ansvarig alltså är jag en av dom viktigaste kunderna för Djurgården som ni säkert förstår.
Hur många säsongskort såldes totalt senaste säsongen? och när jag ändå frågar, hur många såldes 10/11?
- -daniel-
Har hört 4200 men jag trodde det var runt 3600 (11/12 alltså).Jerka skrev:Hur många säsongskort såldes totalt senaste säsongen? och när jag ändå frågar, hur många såldes 10/11?
Kommer vi upp i totalt 3500 är det riktigt jävla bra den här säsongen, tror det finns potential för det faktiskt.