Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Djurgården spelar EXAKT som man gör när man leder en match med 5-0 vid samma tidpunkt i matchen.
Finner inga ord längre om hur otroligt uddlös och värdelös Djurgårdens upplaga säsongen 2011/2012 är.
Men det mest sorgliga med det är inte det faktum att det är så. Nej, det är att våran inkompetenta ledning inte ser detta utan sitter helt lugnt i båten och säger att "Djurgården mår bra" och verkar tro att "det vänder". Och just det kommer med all säkerhet föra oss ner i KS och förmodligen också ner i AS......
Finner inga ord längre om hur otroligt uddlös och värdelös Djurgårdens upplaga säsongen 2011/2012 är.
Men det mest sorgliga med det är inte det faktum att det är så. Nej, det är att våran inkompetenta ledning inte ser detta utan sitter helt lugnt i båten och säger att "Djurgården mår bra" och verkar tro att "det vänder". Och just det kommer med all säkerhet föra oss ner i KS och förmodligen också ner i AS......
Det är felbyggt. Vi saknar spelare som kan spela hockey på ES-nivå i varje match. Vårt gamla garde orkar inte det. De kan inte det. De vill? inte det?! Våra 5 mellanskiktspelare är för DÅLIGA och våra junisar är också för DÅLIGA. Detta framstår mer och mer som ett skämt. :/Kentta skrev:Det är ingen jävla ursäkt för att inte åka skridskor och se helt jävla viljelösa ut.minalman skrev:OK. Vi behöver vara realistiska. ES bästa hemmalag för tillfället mot sämsta bortalaget. Det är ju egentligen orättvist att förvänta sig något annat än det vi bevittnar. Det är tjusju poäng att spela om (ironi?)
Fyfan i helvete vad frustrerad jag blir.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
5 bortamatcher & ett derby, ger oss 3 riktiga hemmamatcher på de avslutande 9.
Känns som tåget gick på riktigt denna vecka
Känns som tåget gick på riktigt denna vecka
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Shitkicker till A-laget! Mailbomba Järlan! Jag är givetvis helt gratis.
Ni vet att ni innerst inne vill ha mig. Jag startar upp konditionsträningen nu så jag är redo för kvalserien. Ge mig ett byte och jag garanterar - tre/fyra ur motståndarlagets förstafemma permanent pensionerade inom 30 sekunder.
Why vote for the lesser evil?
Ni vet att ni innerst inne vill ha mig. Jag startar upp konditionsträningen nu så jag är redo för kvalserien. Ge mig ett byte och jag garanterar - tre/fyra ur motståndarlagets förstafemma permanent pensionerade inom 30 sekunder.
Why vote for the lesser evil?
Wesslau grinar illa. Skada på G?!
Edit. Ottosson fumlar i egen zon. Ottosson fumlar i anfallszon. Nilson fumlar. Herreghüd. Jag har börjat skratta igen.
Edit. Ottosson fumlar i egen zon. Ottosson fumlar i anfallszon. Nilson fumlar. Herreghüd. Jag har börjat skratta igen.
Ja varför inte.Magnutz skrev:Wesslau grinar illa. Skada på G?!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Näe, han tycker bara synd om oss.Magnutz skrev:Wesslau grinar illa. Skada på G?!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han ångrar nog att han skrev på för DIF.minalman skrev:Näe, han tycker bara synd om oss.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Lee Harvey Oswald
DIF spelar på sedvanlig bortamanér iskallt av den 3:e.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det blir alltså allsvenskan :/
tycker Dif är värda beröm som du säger iskallt spelar av tredje och håller 2-0.Maken till tamt spel får man leta efter.Utan wesslan skulle det stå minst 5-0 dil fiskarna, kör över tolsa iallafall,Lee Harvey Oswald skrev:DIF spelar på sedvanlig bortamanér iskallt av den 3:e.
- SkönaDjurgårn
Inget PP idag? Whatever.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Zabels poängsnitt är nu 0,75 p/match.
Kan han bättra på den mot Aik?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Om bättre är att gå mot NOLL så, ja.BOMBOM BOUCHARD skrev:Zabels poängsnitt är nu 0,75 p/match.
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Haha, ja det är som vanligt. Tänk om vi ledde en match inför tredje en gång i livet!Lee Harvey Oswald skrev:DIF spelar på sedvanlig bortamanér iskallt av den 3:e.