KROSSA LULE!

Vi ger aldrig upp Djurgårn
Duktigt bra att vinna när vi spelade 5 mot 9 en hel match.Jepe skrev:Idag spelade vi ta mig sjutton 5 mot 9 hela matchen!
Borde dock ha blivit mer än 4-2!
Vidriga luleå-spelarna är, nästan värre än ett italienskt fotbollslag!
Förvisso sant, med vi vinner iaf bara med ett nödrop.Caveman skrev: DIF spelar för fan ut luleå stundtals idag, det är ett mirakel att det BARA blir 4-2, idag var det klasskillnad på lagen.
Jag missade den situationen helt o hållet, och på TV-bilderna efteråt är det jäkligt svårt att se. Spontant kändes det dock som Bombom slår knut på sig själv (av det lilla man lyckas fånga upp av bilderna i efterhand).Kentta skrev:Fyfan vad jag hatar systrarna Abbott för övrigt, åker runt och trippar folk för att få frilägen..
Ser matchen igen och Bombom backar hemåt, så kommer den jäveln och åker rakt in i han.-daniel- skrev:Jag missade den situationen helt o hållet, och på TV-bilderna efteråt är det jäkligt svårt att se. Spontant kändes det dock som Bombom slår knut på sig själv (av det lilla man lyckas fånga upp av bilderna i efterhand).Kentta skrev:Fyfan vad jag hatar systrarna Abbott för övrigt, åker runt och trippar folk för att få frilägen..
ja om någon antingen besitter bildbevis eller kan ge en så opartiskt (kanske fel forum) minnesbild av händelsen som möjligt så skulle jag bli riktigt nöjd. Vi som såg tv-sändningen såg att en väldigt snarlik händelse skedde i andra perioden, då mellan Kronwall och X-Abbott. Abbott "fäller" Kronwall med en skridsko när Kronwall ska börja backa hemåt...kan inte tänka mig att dom gör sådant utav en slump.-daniel- skrev:Jag missade den situationen helt o hållet, och på TV-bilderna efteråt är det jäkligt svårt att se. Spontant kändes det dock som Bombom slår knut på sig själv (av det lilla man lyckas fånga upp av bilderna i efterhand).Kentta skrev:Fyfan vad jag hatar systrarna Abbott för övrigt, åker runt och trippar folk för att få frilägen..