Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011

Inlägg av Salas »

Upp med en nya matchtrådar! Tävlar ni moderatorer med sniglar om vem som är långsammast på att göra nya matchtrådar eller?

När ni ändå sedan är i farten så kan ni väl även passa på att lägga upp lite fler trådar på en och samma gång? Upp med trådar för Modo borta, fusklunda hemma och kebabland borta.

JALLA JALLA!
Gustafsson1993

Inlägg av Gustafsson1993 »

Marcus Nilssons minst sagt märkliga mål:

Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev:
-daniel- skrev:Jag vidhåller att Otto är inne i en riktig formtopp; grymt pigga ben, starkare i kroppen än på bra länge, hittar alltid passningsvägarna och har inte ett fel på hela banan i kväll.
Otto är nästan utan undantag alltid Otto, stabil är hans mellannamn.
Han åker runt & fattar en hel massa kloka beslut i match efter match.
En av mina favoriter genom tiderna, liten i orden men oerhört betydelsefull för DIF både på & utanför isen.

Meeeen, en liten detalj som dock stör mig oerhört emellanåt är att han måste ha Sveriges svagaste/lösaste dragskott.

Käka lite mer spagetti så har vi grön bock i den rutan också!
Jag säger inte emot då Otto utan tvekan är min favoritspelare någonsin... således kan jag vara en aning färgad i debatten.
Användarvisningsbild
android

Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011

Inlägg av android »

Ottos dragskott tycker jag är helt okej. Inte jättehhårt men ofta välplacerat. Hans slagskott är däremot riktigt risigt. Är väl därför som han aldrig vågar skjuta.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Salas skrev:Upp med en nya matchtrådar! Tävlar ni moderatorer med sniglar om vem som är långsammast på att göra nya matchtrådar eller?

När ni ändå sedan är i farten så kan ni väl även passa på att lägga upp lite fler trådar på en och samma gång? Upp med trådar för Modo borta, fusklunda hemma och kebabland borta.

JALLA JALLA!
Det finns en anledning till att de väntar, och det är smart gjort.
DIF!
Skriv svar