Intro
Re: Intro
Alltså, det är liksom bara komiskt. Dom spelade typ Chase The Sun i 10 sekunder, för i helvette?
Jag var riktigt jävla taggad på introt inför säsongen, och något bör göras omgående. Visa bara mål efter mål på isen, samtidigt som Chase The Sun dunkar på högsta volym i Hovet på replay-mode. Då blir det röj, det kan jag lova.
Jag var riktigt jävla taggad på introt inför säsongen, och något bör göras omgående. Visa bara mål efter mål på isen, samtidigt som Chase The Sun dunkar på högsta volym i Hovet på replay-mode. Då blir det röj, det kan jag lova.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag förstår inte heller hur de har lyckats paja hela grejen med ett intro...flipperspelsmusiken (?) innan Chase the Sun förstör precis allting. Ännu mer osexigt att se andra äckliga lags logos på isen, under VÅRAT intro. Jag skiter fullständigt i att det är Hockeyligans standardgrej. Bort med hela skiten om det inte går att stoppa det momentet.
...och som du skriver, brassa på med Chase the Sun under en längre period och på högre volym.
Bort med dessa jävla fåniga eldflammor när förstalinen presenteras. Skäms ju när man ser det, och som någon skrev förut; hög LHC-faktor på det.
Allt är verkligen praktuselt med introt som det är nu.
EDIT: stavar som en slapphänt grävling.
...och som du skriver, brassa på med Chase the Sun under en längre period och på högre volym.
Bort med dessa jävla fåniga eldflammor när förstalinen presenteras. Skäms ju när man ser det, och som någon skrev förut; hög LHC-faktor på det.
Allt är verkligen praktuselt med introt som det är nu.

EDIT: stavar som en slapphänt grävling.
Antingen Introt säsongen 09/10 - Spela om ett liknande eller klipp lite, vilket som helst funkar.
Eller
Introt säsongen 07/08 (Heroes).
Gör mig en tjänst och brassa på volymen också... knappt så att pensionärerna hör med sina hörapparater på just nu. Jag struntar fullständigt i vad ni gör men bort med hela skiten för just nu är det som lagets prestation, uselt.
Eller
Jennys intro som det startades med förra säsongen, där var det rysningar åtminstone. Saknar det stora eldklotet som brassar upp i fejjan..
Eller
Introt säsongen 07/08 (Heroes).
Gör mig en tjänst och brassa på volymen också... knappt så att pensionärerna hör med sina hörapparater på just nu. Jag struntar fullständigt i vad ni gör men bort med hela skiten för just nu är det som lagets prestation, uselt.
Eller
Jennys intro som det startades med förra säsongen, där var det rysningar åtminstone. Saknar det stora eldklotet som brassar upp i fejjan..
Jag tycker de borde höja volymen på det mesta. Även på studion som de börjat köra med så måste volymen höjas. Igår hörde man ju var femte ord av vad Jimmie sa och samma med Falk på hemmapremiären!
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Nu har jag sett nya introt 2 ggr och måste säga att det är fan det sämsta jag sett på flera år.
Introt då dif spelarna hade lejon man va fan så mycket bättre än det här värdelösa flipperspelet.
Jag tycker det är konstigt att man kör flipper introt då det blev sågat då man visa det förra säsongen och man böt ju till Jennys intro istället.
Har hört att Archlight (Dif Introt 09/10) ville göra introt för Dif även i år men man valde flipper skiten istället.
Jag förväntade mig mycket då ice projection skulle komma men är inte imponerad alls av det.
Introt då dif spelarna hade lejon man va fan så mycket bättre än det här värdelösa flipperspelet.
Jag tycker det är konstigt att man kör flipper introt då det blev sågat då man visa det förra säsongen och man böt ju till Jennys intro istället.
Har hört att Archlight (Dif Introt 09/10) ville göra introt för Dif även i år men man valde flipper skiten istället.
Jag förväntade mig mycket då ice projection skulle komma men är inte imponerad alls av det.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är kanske en dold symbolik att välja ett flipperintro; spelet ute på isen är ungefär lika rörigt och hattande som en flipperomgång är. Vad vet jag.riccos skrev: Har hört att Archlight (Dif Introt 09/10) ville göra introt för Dif även i år men man valde flipper skiten istället.
@ Daniel942: Låter bra. Janne lyssnar i alla fall på fansen, vilket är förbannat positivt.
Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.

Hur mycket kan det kosta att smälla ihop en schysst introfilm egentligen?
Intro
För att vara exakt, en hel del..Kentta skrev:Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.)
Enligt mina uträkningar så kommer det att kosta hela 0 kronor att köra Heroes och sedan Chase the Sun, så jag kan stå för hela kalaset om det är så.JohanPez skrev:För att vara exakt, en hel del..Kentta skrev:Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.)
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Lite så jag reagerade också, varför lägga pengar på ett nytt (?) intro om man har ett bra intro i Heroes?Edin skrev:Enligt mina uträkningar så kommer det att kosta hela 0 kronor att köra Heroes och sedan Chase the Sun, så jag kan stå för hela kalaset om det är så.JohanPez skrev:För att vara exakt, en hel del..Kentta skrev:Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.)
- SirDIFalot
Spela heroes för att sedan spela Chase The Sun till bilderna av Jennys intro från ifjol, sorted.Edin skrev:Enligt mina uträkningar så kommer det att kosta hela 0 kronor att köra Heroes och sedan Chase the Sun, så jag kan stå för hela kalaset om det är så.JohanPez skrev:För att vara exakt, en hel del..Kentta skrev:Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.)
Expert.
- SirDIFalot
Men heroes är inget intro och har aldrig varit. Crimson Tide var introt 07/08, men man spelade Heroes på jumbotron ett par minuter innan spelarna kom in.Kentta skrev:Lite så jag reagerade också, varför lägga pengar på ett nytt (?) intro om man har ett bra intro i Heroes?Edin skrev:Enligt mina uträkningar så kommer det att kosta hela 0 kronor att köra Heroes och sedan Chase the Sun, så jag kan stå för hela kalaset om det är så.JohanPez skrev:För att vara exakt, en hel del..Kentta skrev:Dock så har dom en begränsad budget.. (Har också skickat lite kritik till JanneDaniel942 skrev:Janne meddelar i ett mail att introt kommer ses över.)
Expert.
Vi vet att introt inte är bra och jobbar på en lösning!Till sist vi vet att introt inte varit bra hittills, för er vetskap så jobbar vi på förbättringar. Iceprojection är ett nytt media och Flippret är inget bra i det mediet och kommer på sikt att försvinna men vi kommer inte hinna det till i morgon. Att ljudet var kass senast var SBS (Skit bakom spakarna) så det kan vi utlova att det kommer vara bättre och förhoppningsvis hjälper det till att skapa bra tryck från oss supportrar när vi hör musiken.
Låter bra tycker jag!
Låter bra tycker jag!