Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Kan någon hjälpa mig å hitta 2 st bra platser för mig å tjejen? Finns det några bra kvar?
Ring butiken - 08 -600 81 80 - och frågalefflan skrev:Kan någon hjälpa mig å hitta 2 st bra platser för mig å tjejen? Finns det några bra kvar?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://www.ticnet.se/DIF-Timra-biljetter/event/DIF0106H ?lefflan skrev:Kan någon hjälpa mig å hitta 2 st bra platser för mig å tjejen? Finns det några bra kvar?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Tifot kommer bli FETT! Var förbi en sväng idag, och ja, det kommer bli helt underbart.
Längtar som bara faan..
Längtar som bara faan..
vad äre för slags tifo?!Kentta skrev:Tifot kommer bli FETT! Var förbi en sväng idag, och ja, det kommer bli helt underbart.
Längtar som bara faan..
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jävla derbyn som tar åskådare från den viktigaste matchen på mycket länge. Ser inte ens ut att bli fullsatt, om än riktigt nära.
Hetsa era föräldrar/barn/syskon/farbröder, det ska bli fullsatt på vårt födelseårskalas!
Hetsa era föräldrar/barn/syskon/farbröder, det ska bli fullsatt på vårt födelseårskalas!
Man avslöjar inte sånt i förväg. Om du vill veta hur det ser ut får du ta dig ner till Hovet och hjälpa till med arbetet. De behöver all hjälp de kan få.Challen skrev:vad äre för slags tifo?!Kentta skrev:Tifot kommer bli FETT! Var förbi en sväng idag, och ja, det kommer bli helt underbart.
Längtar som bara faan..
Lycka är att vara Djurgårdare.
Precis, och det var rätt mycket kvar att göra när jag var tvungen att dra, så kom gärna till Hovet tidigare imorgon och hjälp till!Snazzi skrev:Man avslöjar inte sånt i förväg. Om du vill veta hur det ser ut får du ta dig ner till Hovet och hjälpa till med arbetet. De behöver all hjälp de kan få.Challen skrev:vad äre för slags tifo?!Kentta skrev:Tifot kommer bli FETT! Var förbi en sväng idag, och ja, det kommer bli helt underbart.
Längtar som bara faan..

Från JKforum. Alla till Hovet!Det är KAOS på Hovet och det behövs tokmycket hjälp. ALLA kan bidra och Hovet kommer vara öppet hela natten så det är bara komma hit mellan nu och kl. 13 imorgon.
Fan va najs ju! Kanske man drar ditt och har en rolig natt istället för att sova!Kentta skrev:Från JKforum. Alla till Hovet!Det är KAOS på Hovet och det behövs tokmycket hjälp. ALLA kan bidra och Hovet kommer vara öppet hela natten så det är bara komma hit mellan nu och kl. 13 imorgon.

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Useless info, men, hade jag varit närmre skulle jag varit där nu. Hoppas det löser sig nu!Kentta skrev:Från JKforum. Alla till Hovet!Det är KAOS på Hovet och det behövs tokmycket hjälp. ALLA kan bidra och Hovet kommer vara öppet hela natten så det är bara komma hit mellan nu och kl. 13 imorgon.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Gått omkring och laddat och längtat till 30-årsjubileet sedan tjaa egentligen förra årets JK dag.
Laddat upp inför och längtat till så mycket att jag blivit alldeles för överladdad och kände för ungefär en vecka sedan att jag hade tappat all laddning och inte alls hade någon lust längre. Riktigt jobbigt läge!
Som tur är började det komma tillbaka igår och nu känns det i min mage som kvällen före julafton när man var liten.
Laddat upp inför och längtat till så mycket att jag blivit alldeles för överladdad och kände för ungefär en vecka sedan att jag hade tappat all laddning och inte alls hade någon lust längre. Riktigt jobbigt läge!
Som tur är började det komma tillbaka igår och nu känns det i min mage som kvällen före julafton när man var liten.

”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Hade garanterat hjälpt till på hovet om jag inte befunnit mig ca 20 mil därifrån...
Sitter på ett jäkligt försenat tåg på väg från "Danmark" till min älskade förort och Hufvudstaden. Har 3 ruskigt fina plåtar tills imorgon. Har varit så taggad för detta så länge, ska bli underbart och se det fina jobb alla har gjort med tifot samtidigt som jag tänkt skrika mig duktigt hes (är oförmögen av naturen att sjunga) och se mitt älskade DIF bjuda på en riktig hockeyfest.
- SirDIFalot
Grabbarna skulle jobba 7-21 idag och sedan börja imorn igen. Men de kommer vara inne på hovet hela natten för att KANSKE få det klart till imorgon! Enligt Adam som var klackledare en gång i tiden ska arbetet pågå hela natten. Om ni är där eller in närheten, tar er dit!! Ring 0733603635 om ni behöver hjälp att komma in, jag tänkte ta första tåget imorgon.
Expert.
Låter som TIFOt kommer bli färdigt på håret. Hade åkt in utan tvekan om jag inte haft långt att åka och problem att komma in/hem. Kämpa på ni som är där inne, ni gör TIFO historia!
Riktigt taggad för denna match, 19 timmar kvar till nedsläpp.
Riktigt taggad för denna match, 19 timmar kvar till nedsläpp.