Har haft Wesslau som klar förstemålvakt och har det fortfarande men Riddarn överraskade verkligen positivt! Har svårt att nämna andra bra enskilda insatser - ALLA var ju så j-la bra ikväll, vilken laginsats! Sjukt stolt.
Tyckte Engqvist var lite seg i åkningen med tanke på att han siktar på Montreal osv, men hans mål var det verkligen NHL-klass på. Otroligt distinkt och snyggt avslut! Ska bli kul att njuta av matchen på Hovet på lördag. Ta segern med jämnmod nu och gnugga ödmjukt vidare, det ser himla bra ut!
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 1/10 2009
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 1/10 2009
Angående Riddarn. Dra inet för stora växlar av hans mach igår. Han gjorde några matcher förra året som var helt otroliga för att senare släppa in allting. Killen har alltid haft en hög högstanivå, problemet är att han är för ojämn.
Kul med 3p!
Kul med 3p!
i
Leijon skrev:Någon siffra hur många de var i djurgårdsklacken där nere?
Skulle gissa på att vi va en 15- 20 pers men det roliga va att "goa gubbar" inte ägde scandinavium , vi drog på ganska bra också ^^
Jag har aldrig varit i Skandinavium, men tittar man på TV eller lyssnar på radio så hör man bara deras jävla trumma. Det driver mig till vansinne!Toobee skrev:Leijon skrev:Någon siffra hur många de var i djurgårdsklacken där nere?
Skulle gissa på att vi va en 15- 20 pers men det roliga va att "goa gubbar" inte ägde scandinavium , vi drog på ganska bra också ^^
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Cavman !Caveman skrev:Tack för den.Kall-El skrev:Du tycks vara helt jävla blåst.
Tömmer du dig fullständigt finns det alltid en risk att du inte orkar ladda om vare sig mentalt eller fysisk. Spelar ingen större roll om det är tidigt på säsongen eller sent på densamma.
Fortsätt du att koncentrera dig på att slicka Printz rumpa istället för det är du helt klart duktig på.
Nu är inte jag någon tvestjärt som du verkar att vara, men eftersom Printz får oförklarligt mycket "skäll" så tycker jag att det är på sin plats att lyfta fram när han gör en bra match.
Det finns nog inget lag som är trötta, varken mentalt eller fysiskt nu när det är full omgång på Lördag. Spelar man två dagar i sträck så kan det vara lite segt dagen efter, men klarar dom det i NHL så borde väl lagen i Sverige kunna spela en match i 4:de omgången på en Torsdag utan att vara slut mentalt eller fysiskt när det är dags att spela på Lördagen.
Jävla Pajas!
Du ser ju hur han utrycker sig, helt klart går hissen inte ända upp.
har man en åsikt som inte överstämmer med "EL-Kalle" ja då kan man slicka rumpa osv.
Nä det är nog bara att inse att det är ett tragiskt fall !
Men vi fortsätter att heja på och stötta våra spelare !!!
Vid 4-0 tror jag han slängde den jävla trumman för efter det va det NÄSTAN bara vi som hördes ^^Edin skrev:Jag har aldrig varit i Skandinavium, men tittar man på TV eller lyssnar på radio så hör man bara deras jävla trumma. Det driver mig till vansinne!Toobee skrev:Leijon skrev:Någon siffra hur många de var i djurgårdsklacken där nere?