DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
XantE
Säsongskort: Ja

DIF Fotboll

Inlägg av XantE »

Fyfan... Så våldtagna på läktarn och på plan tror jag aldrig vi blivit.. kanske -09
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Djurgårn »

Känns tungt att behöva säga det men det var verkligen klasskillnad mellan lagen idag...
Användarvisningsbild
emilin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av emilin »

Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
HomeOfSvenTumba

Inlägg av HomeOfSvenTumba »

emilin skrev:Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
Du vet att det blev 0-3?
Jag ser ett mönster...
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Bara bryta ihop och sen ladda för nästa match.
Visst finns inget värre än att förlora mot råttorna men shit happens.
Användarvisningsbild
minalman

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

Skönt att slippa Råsunda nu!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Rix

Inlägg av Rix »

Torska mot gnaget är aldrig kul, men men det kommer fler matcher. Bara tagga om!
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

HomeOfSvenTumba skrev:
emilin skrev:Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
Du vet att det blev 0-3?
Jag vet, det jag menar är att en torsk med udda målet kan jag fixa men fan inte detta, total förnedring, vilken jävla måndag det kommer att bli på jobbet. Det hjälper inte att man är med o bygger på tele 2 arenan med en del rått kukar, troja o så detta, funderar starkt på att sjukskriva mig i ett par månader.
Användarvisningsbild
minalman

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

emilin skrev:
HomeOfSvenTumba skrev:
Du vet att det blev 0-3?
Jag vet, det jag menar är att en torsk med udda målet kan jag fixa men fan inte detta, total förnedring, vilken jävla måndag det kommer att bli på jobbet. Det hjälper inte att man är med o bygger på tele 2 arenan med en del rått kukar, troja o så detta, funderar starkt på att sjukskriva mig i ett par månader.
Hoppas fbk stukar gnägget i kväll då!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

En av DIF fotbolls sämsta insatser den här säsongen. Garanterat.

Första kvarten var riktigt lovande, Solna såg nervöst stabbiga ut och vi hade spelet. Sen vet jag inte vad som hände. Maken till stillastående icke-fotboll var duktigt länge sen jag såg Djurgården prestera. Mest besviken är jag trots allt på MP en sån här match; VARFÖR försöker karln inte förändra matchbilden när man märker att det går åt helvete? Redan efter 5 minuter i andra såg man att det här bara skulle bli värre & värre... något måste man kunna försöka med, även fast vi kanske inte har den starkaste avbytarbänken.

Nä usch. Vidrigt.
Användarvisningsbild
JohanPez

DIF Fotboll

Inlägg av JohanPez »

-daniel- skrev:En av DIF fotbolls sämsta insatser den här säsongen. Garanterat.

Första kvarten var riktigt lovande, Solna såg nervöst stabbiga ut och vi hade spelet. Sen vet jag inte vad som hände. Maken till stillastående icke-fotboll var duktigt länge sen jag såg Djurgården prestera. Mest besviken är jag trots allt på MP en sån här match; VARFÖR försöker karln inte förändra matchbilden när man märker att det går åt helvete? Redan efter 5 minuter i andra såg man att det här bara skulle bli värre & värre... något måste man kunna försöka med, även fast vi kanske inte har den starkaste avbytarbänken.

Nä usch. Vidrigt.
Utan tvekan.
Tror inte vi fick till två moment i rad vid ett enda tillfälle. Keene känns som den enda som inte vek ner sig.
Användarvisningsbild
David1891

Sv: DIF Fotboll

Inlägg av David1891 »

Riktigt jävla ruttet spel. Totalt sönderlästa och krampaktigt spel. Kanske tagna av stunden? Klacken däremot.. Värsta jag varit med om. 90% stod som ett gäng fågelholkar under andra. Tror att tunnelbanan förstörde extremt mycket men det är ingen ursäkt. Vi blev våldtagna idag, hårt och rejält.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.

Men, vilket jävla genidrag med västarna. Så oerhört jävla snyggt! Stort hyll till Fabriken!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
XantE

DIF Fotboll

Inlägg av XantE »

Nummer19 skrev:Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.

Men, vilket jävla genidrag med västarna. Så oerhört jävla snyggt! Stort hyll till Fabriken!
Många som gillade det bla jag :)
Manijock

Inlägg av Manijock »

XantE skrev:
Nummer19 skrev:Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.

Många som gillade det bla jag :)
Går det att se tifot någonstans?
Skriv svar