DIF Fotboll
DIF Fotboll
Fyfan... Så våldtagna på läktarn och på plan tror jag aldrig vi blivit.. kanske -09
Re: DIF Fotboll
Känns tungt att behöva säga det men det var verkligen klasskillnad mellan lagen idag...
Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du vet att det blev 0-3?emilin skrev:Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
Jag ser ett mönster...
Bara bryta ihop och sen ladda för nästa match.
Visst finns inget värre än att förlora mot råttorna men shit happens.
Visst finns inget värre än att förlora mot råttorna men shit happens.
Torska mot gnaget är aldrig kul, men men det kommer fler matcher. Bara tagga om!
Jag vet, det jag menar är att en torsk med udda målet kan jag fixa men fan inte detta, total förnedring, vilken jävla måndag det kommer att bli på jobbet. Det hjälper inte att man är med o bygger på tele 2 arenan med en del rått kukar, troja o så detta, funderar starkt på att sjukskriva mig i ett par månader.HomeOfSvenTumba skrev:Du vet att det blev 0-3?emilin skrev:Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
- minalman
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Hoppas fbk stukar gnägget i kväll då!emilin skrev:Jag vet, det jag menar är att en torsk med udda målet kan jag fixa men fan inte detta, total förnedring, vilken jävla måndag det kommer att bli på jobbet. Det hjälper inte att man är med o bygger på tele 2 arenan med en del rått kukar, troja o så detta, funderar starkt på att sjukskriva mig i ett par månader.HomeOfSvenTumba skrev:Du vet att det blev 0-3?emilin skrev:Vilket jävla antiklimax, detta är garanterat fan så mycket värre än troja matchen, länge sen man var så förbanad över en förlust 1-0 kan ja ta men detta fy fan förnedring i sista matchen på råttornas arena. Ska man höra detta i all evighet, säger bara att 2012 års idrott är fan det värsta jag varit med om. Väck mig 2013 så får man se om det finns något att glädja sig över då.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
En av DIF fotbolls sämsta insatser den här säsongen. Garanterat.
Första kvarten var riktigt lovande, Solna såg nervöst stabbiga ut och vi hade spelet. Sen vet jag inte vad som hände. Maken till stillastående icke-fotboll var duktigt länge sen jag såg Djurgården prestera. Mest besviken är jag trots allt på MP en sån här match; VARFÖR försöker karln inte förändra matchbilden när man märker att det går åt helvete? Redan efter 5 minuter i andra såg man att det här bara skulle bli värre & värre... något måste man kunna försöka med, även fast vi kanske inte har den starkaste avbytarbänken.
Nä usch. Vidrigt.
Första kvarten var riktigt lovande, Solna såg nervöst stabbiga ut och vi hade spelet. Sen vet jag inte vad som hände. Maken till stillastående icke-fotboll var duktigt länge sen jag såg Djurgården prestera. Mest besviken är jag trots allt på MP en sån här match; VARFÖR försöker karln inte förändra matchbilden när man märker att det går åt helvete? Redan efter 5 minuter i andra såg man att det här bara skulle bli värre & värre... något måste man kunna försöka med, även fast vi kanske inte har den starkaste avbytarbänken.
Nä usch. Vidrigt.
DIF Fotboll
Utan tvekan.-daniel- skrev:En av DIF fotbolls sämsta insatser den här säsongen. Garanterat.
Nä usch. Vidrigt.
Tror inte vi fick till två moment i rad vid ett enda tillfälle. Keene känns som den enda som inte vek ner sig.
Sv: DIF Fotboll
Riktigt jävla ruttet spel. Totalt sönderlästa och krampaktigt spel. Kanske tagna av stunden? Klacken däremot.. Värsta jag varit med om. 90% stod som ett gäng fågelholkar under andra. Tror att tunnelbanan förstörde extremt mycket men det är ingen ursäkt. Vi blev våldtagna idag, hårt och rejält.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Nummer19
Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.
Men, vilket jävla genidrag med västarna. Så oerhört jävla snyggt! Stort hyll till Fabriken!
Men, vilket jävla genidrag med västarna. Så oerhört jävla snyggt! Stort hyll till Fabriken!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
DIF Fotboll
Många som gillade det bla jagNummer19 skrev:Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.

Går det att se tifot någonstans?XantE skrev:Många som gillade det bla jagNummer19 skrev:Tänker inte ens kommentera matchen, bland det sämsta jag skådat.