Det är det som är skillnaden mellan Aik och Djurgården.. Aik ser Hovet som halvfullt när vi ser det som halvtomtMash skrev:Halvtomt Hovet alltså. Vilken stämning...Leijon skrev:"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
Hata aik
- 
				Jockmaniac
 - Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata aik
100% DJURGÅRDSJ***L
Skrev faktiskt halvfullt först men det verkade lite för positivt för gnagetJockmaniac skrev:Det är det som är skillnaden mellan Aik och Djurgården.. Aik ser Hovet som halvfullt när vi ser det som halvtomtMash skrev:Halvtomt Hovet alltså. Vilken stämning...Leijon skrev:"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
Denna tröttnar man aldrig på, så klockren!
- Daniel942
 - Säsongskort: Ja

En gnagare förklarar varför vi sålt slut på våra sektioner och inte dem till derbyt:
"Anledningen till att Difs sektioner är slut är nog för att djurgårdare sällan har någon att fira jul med och därför inte har några utgifter i form av julklappar och annat inför julen.. "

"Anledningen till att Difs sektioner är slut är nog för att djurgårdare sällan har någon att fira jul med och därför inte har några utgifter i form av julklappar och annat inför julen.. "
DIF!
Men ändå är alla djurgårdare rika östermalmare... men utan pengar? Fan vad skumt.Daniel942 skrev:En gnagare förklarar varför vi sålt slut på våra sektioner och inte dem till derbyt:
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Precis så var det. Jävla råttor.JohanPez skrev:Var det mina ögon som bedrog mig eller var det en sork som höll fast Fimpen samtidigt som han blev påpucklad av en annan sork?
Säkerligen så var den äckligaste råttan McNevin inblandad i det..
Hata aik
Jag har för mig att jag såg nr 10 på han som höll fast, alltså Gynge.Kentta skrev:Precis så var det. Jävla råttor.JohanPez skrev:Var det mina ögon som bedrog mig eller var det en sork som höll fast Fimpen samtidigt som han blev påpucklad av en annan sork?
Säkerligen så var den äckligaste råttan McNevin inblandad i det..
Vilka jävla äckliga svinfasoner!
Fasth verkar för övrigt vara ungefär lika stadig på grillorna som Svedberg.
"Det är halt därute" som Hardy sa
God Jul!

- DIF_Soldier

Brukar aldrig bidra till hetsen, men Blomdahls konstanta fläskläpp verkar aldrig försvinna runt århundradets största käft, och Gynge ser ut att vara borderline Down syndrom.

Säg den glädje som varar
						- SirDIFalot
 - Säsongskort: Ja

Ja fyfan vilken slemmig typ Gynge verkar vara.DIF_Soldier skrev:Brukar aldrig bidra till hetsen, men Blomdahls konstanta fläskläpp verkar aldrig försvinna runt århundradets största käft, och Gynge ser ut att vara borderline Down syndrom.
Expert.
Vi kissade på gnaget i bandyderbyt idag! 12-4 på Spånga IP, härligt!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Åh en sådan härlig daaaaaag!Edin skrev:Vi kissade på gnaget i bandyderbyt idag! 12-4 på Spånga IP, härligt!
Härliga Djurgår'n!Edin skrev:Vi kissade på gnaget i bandyderbyt idag! 12-4 på Spånga IP, härligt!
Hela Sverige skrattar!
Sållnas publiksiffra igår: 6469.
Varför var de så "många" igår?

Varför var de så "många" igår?