Leijon skrev:"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
Halvtomt Hovet alltså. Vilken stämning...
Det är det som är skillnaden mellan Aik och Djurgården.. Aik ser Hovet som halvfullt när vi ser det som halvtomt
Leijon skrev:"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
Halvtomt Hovet alltså. Vilken stämning...
Det är det som är skillnaden mellan Aik och Djurgården.. Aik ser Hovet som halvfullt när vi ser det som halvtomt
Skrev faktiskt halvfullt först men det verkade lite för positivt för gnaget Denna tröttnar man aldrig på, så klockren!
En gnagare förklarar varför vi sålt slut på våra sektioner och inte dem till derbyt:
"Anledningen till att Difs sektioner är slut är nog för att djurgårdare sällan har någon att fira jul med och därför inte har några utgifter i form av julklappar och annat inför julen.. "
Daniel942 skrev:En gnagare förklarar varför vi sålt slut på våra sektioner och inte dem till derbyt:
"Anledningen till att Difs sektioner är slut är nog för att djurgårdare sällan har någon att fira jul med och därför inte har några utgifter i form av julklappar och annat inför julen.. "
Men ändå är alla djurgårdare rika östermalmare... men utan pengar? Fan vad skumt.
JohanPez skrev:Var det mina ögon som bedrog mig eller var det en sork som höll fast Fimpen samtidigt som han blev påpucklad av en annan sork?
Precis så var det. Jävla råttor.
Säkerligen så var den äckligaste råttan McNevin inblandad i det..
Jag har för mig att jag såg nr 10 på han som höll fast, alltså Gynge.
Vilka jävla äckliga svinfasoner!
Fasth verkar för övrigt vara ungefär lika stadig på grillorna som Svedberg.
"Det är halt därute" som Hardy sa
Brukar aldrig bidra till hetsen, men Blomdahls konstanta fläskläpp verkar aldrig försvinna runt århundradets största käft, och Gynge ser ut att vara borderline Down syndrom.
DIF_Soldier skrev:Brukar aldrig bidra till hetsen, men Blomdahls konstanta fläskläpp verkar aldrig försvinna runt århundradets största käft, och Gynge ser ut att vara borderline Down syndrom.