Djurgården är inget lag!skoa skrev:Challe är ingen tränare!!
Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Spela fult
Det här är ju bara patetiskt...
Idéen om att det faktiskt kunde bli roligare att följa Djurgården i allsvenskan, där man förhoppningsvis skulle lyckas vinna flertalet matcher, visade sig vara en stor, fet, jävla önskedröm.
0-3 efter 30 minuter, hemma på Hovet, mot Oskarshamn; här snackar vi om att pissa på publiken och allt vad föreningen står för.
Idéen om att det faktiskt kunde bli roligare att följa Djurgården i allsvenskan, där man förhoppningsvis skulle lyckas vinna flertalet matcher, visade sig vara en stor, fet, jävla önskedröm.
0-3 efter 30 minuter, hemma på Hovet, mot Oskarshamn; här snackar vi om att pissa på publiken och allt vad föreningen står för.
Senast redigerad av kotten den 2012-09-25 19:08:11, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi kommer aldrig gå upp i eitserien igen.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Snart kommer folk förstå läget, spelet i det 4 första matcherna har inte stämt på nåt plan.
7p är en grym utdelning.
Att sedan bli tagna i prutten av Oskarshamn hemma, det finns inte ord att varken förklara det eller att ens förstå hur det är möjligt.
Oskarshamn.....
Vah FAAAAAN
Kan vi klara 7:e platsen med detta material blir jag ändå grymt imponerad
7p är en grym utdelning.
Att sedan bli tagna i prutten av Oskarshamn hemma, det finns inte ord att varken förklara det eller att ens förstå hur det är möjligt.
Oskarshamn.....
Vah FAAAAAN
Kan vi klara 7:e platsen med detta material blir jag ändå grymt imponerad
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inte ens säkert att det skulle bli bättre. Risk för att det blir ännu svårare att göra ett lag och spelarna när NHL-proffsen sedan lämnar. Det är inte spelarmaterialet det kommer hänga på för er del. Det är definitivt tillräckligt bra som det är för att ta er till Kvalserien.mb81 skrev:Alla spelar borde spela gratis fram tills vi är topp 3! Är så sinnessjukt pinsamt! Vi skulle inte ens slå oskarshamn med Bengan, Landeskog, Kronwall och Murray om resten inte vill spela!
Jaha ni här var det ju muntert... Rätt åt er jävlar som trodde allsvenskan var någon räkmacka. Missförstå mig rätt det kan bli elitserien. Men ungefär till 2022 eller någonting! Ungefär så lång tid det tar att sparka ut alla omotiverade fetton som Otto, Ölvestad osv. Sen in med ungdomar som måste växa sig starka, plus att hela ledningen måste bytas ut. Avslutningsvis måste alla mot DIF-mentaliteten försvinna. Djurgården måste räknas som ett allsvenskt lag för att spela allsvensk hockey. Tycker vi ska njuta av att åtminstone få se lite artister den här säsongen för annars är det inte mycket att se fram emot, sanna mina ord.
Är det inte just det som varit vårt problem de senaste 10 åren?
Alltså en styrelse som plcokar in ett tränarnamn med historisk koppling till föreningen istället för att plokca in den person som är mest lämpad för jobbet?
Har sagt det förut och säger det igen. Hela den gamla styrelsen inklusive klubbdirektören måste bort och sedan börja om från början med nytt friskt blod.
Alltså en styrelse som plcokar in ett tränarnamn med historisk koppling till föreningen istället för att plokca in den person som är mest lämpad för jobbet?
Har sagt det förut och säger det igen. Hela den gamla styrelsen inklusive klubbdirektören måste bort och sedan börja om från början med nytt friskt blod.
Nej inte så länge ledningen satsar på spelare med DIF hjärta bara för de tror de skulle ha mer vilja och ett jävlainamma. Trodde de lärde sig ngt efter förra säsongen. Men denna förening verkar inte lära sig ett skit av sina misstag. Varken då det gäller lagbygge,spelide, spelarköp osv osv osv..Mattias_87 skrev:Vi kommer aldrig gå upp i eitserien igen.
De bara skiter ut sig mer och mer och pissar på fansen...
There is no I in TEAM!!!!
Nu börjar man vänja sig vid att DIF numera är ett mediokert lag som haverar i hockeysveriges rövhål (allsvenskan) Helt sjukt. Först Troja Ljungby (TROJA LJUNGBY) och nu är vi på väg att bli överkörda av Oskars jävla hamn inför glesa läktare på hovet. Ja, det är verkligen helt sinnessjukt. Tror inte jag riktigt fattat vad som hände då i Mars-April tidigare i år förrän först nu faktiskt.
Det enda man kan få se fram emot är att vi äntligen ska få se en riktig jävla hårding till back som ALDRIG kommer backa undan eller låta motståndare göra vad fan dom vill framför våran kasse. Tyvärr kommer väl denna hårda spelstil som Murray står för inte funka i mesiga jävla Sverige men ändå.
Det enda man kan få se fram emot är att vi äntligen ska få se en riktig jävla hårding till back som ALDRIG kommer backa undan eller låta motståndare göra vad fan dom vill framför våran kasse. Tyvärr kommer väl denna hårda spelstil som Murray står för inte funka i mesiga jävla Sverige men ändå.
Då har DIF hockey redan gått i konkurs. Måste upp inom ett par år annars är det kört.skoa skrev:Nej det lär dröja 7-9 år
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- Lee Harvey Oswald
Som tur är försökte jag inte ens för en sekund lura mig själv att tro det...kotten skrev:Det här är ju bara patetiskt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hade lovat mig att vänta till omgång 10... men har för dålig impulskontroll...
Mina stövlar på att det är osämja, bråk, drama eller dålig stämning bakom kulisserna. Antingen mellan spelare, i ledningen eller mellan spelare och ledning.
Spelarna är såpass bra att sånt här händer inte om fokus ligger på hockeyn.
Mina stövlar på att det är osämja, bråk, drama eller dålig stämning bakom kulisserna. Antingen mellan spelare, i ledningen eller mellan spelare och ledning.
Spelarna är såpass bra att sånt här händer inte om fokus ligger på hockeyn.