diffarn1 skrev:Var snacket om Chase the sun bara påhitt eller kommer den användas nästa hemma match?
Den kommer användas. Det var "för bra" drag på klacken för att någonting skulle höras ur högtalarna i premiären.
Höj volymen?
Spot on!
Brukar oftast vara för låg volymnivå på introt, vilket det än är, fan ös på lite istället!
Principiellt så tycker jag inte att man ska överrösta klacken, någonsin. Men det är möjligt att det var för lågt, absolut.
Just i premiären var det ju dock en ruskig ljudvolym på sången under introt så det hade nog blivit pannkaka av allt om man försökt ösa på med volym på musiken.
Det ska väl inte vara en björn? även fast det skulle vara det troliga alternativet.
Jag har sett björn och de ser har mer fluff och gull i sig.
Påminner om en gammal film som jag såg, som för övrigt var urusel, där en collegestudent som spelar basket är en varulv. Håller väl samma klass och de båda ligger nog på minus på imdb
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Håller med Daniel, det här är det sämsta introt, typ någonsin.
Först hockeyligans katastrofusla intro sedan flipperspelet. Lika bra att vi tar tillbaka nationalsången, för den är ju en riktig stämningshöjare i jämförelse.
Pinsamt att se introt... inget positivt, skit musik... Fan, byt till heroes introt eller 09/10 introt och visa det på jumotronen istället. Vore klart mycket bättre...
Pogue Mahone skrev:Det ska väl inte vara en björn? även fast det skulle vara det troliga alternativet.
Jag har sett björn och de ser har mer fluff och gull i sig.
Påminner om en gammal film som jag såg, som för övrigt var urusel, där en collegestudent som spelar basket är en varulv. Håller väl samma klass och de båda ligger nog på minus på imdb
Lägg av!
Menar du den med Michael J Fox?
Det var fasen min favoritfilm när jag var 7-11år.