Har också fått denna känslan, att folk kommer att ställa sig i klacken för att kunna njuta av ett grymt tifo och tryck från klackplats utan att bidra till det själva.Skywalker skrev:Bara jag som är orolig för att det bara kommer vara hyfsad stämning? Det här är en sån match man ska kunna komma ihåg för resten av livet och fan vad jag hoppas att alla kommer bidra!
Vem vet jag kanske bara förväntar mig för mycket.
Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 6/1 2011 Järnkaminernas dag!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Då får du, jag och alla andra som fattat galoppen ryta ifrån. På denna match om någon ska det råda nolltolerans mot tjyvåkandet i klacken.Challen skrev:Har också fått denna känslan, att folk kommer att ställa sig i klacken för att kunna njuta av ett grymt tifo och tryck från klackplats utan att bidra till det själva.Skywalker skrev:Bara jag som är orolig för att det bara kommer vara hyfsad stämning? Det här är en sån match man ska kunna komma ihåg för resten av livet och fan vad jag hoppas att alla kommer bidra!
Personligen har jag ledsnat aningens på att säga till folk med tunghäfta. Det ger liksom inte så mycket en trött tisdagskväll mot Timrå. Man får lite mimande och på sin höjd ett mummel som avtar efter någon minut. Den energin jag slösar på att vara irriterad fokuserar jag hellre på min egen sånginsats och matchen.
MEN imorn tänker jag då inte hålla käft om personerna bredvid mig mumlar/mimar/står tysta. Jag hoppas att de flesta av er här resonerar likadant.
Alla kan sjunga!
Håller med dig fullt.erik_dif skrev:Tycker ni på AS inte ska vara allt för nedstämda. Jag tycker till och med ni har bytt upp er.
Har sett flertalet matcher från både A13 och A6/A7 och tycker nog faktiskt man ser bättre från A6 ärligt talat.
Dessutom får ni en riktigt skön möjlighet att heta lite med Timrå-supportrar och bäst av allt är väl att det blir jävligt svårt för långsidan att inte dras med i sången.
Och dessutom kommer ju växelramsorna förfan bli underbara!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tänkte så från början, men har tänkt efter och helt ändrat åsikt. Jag tänker mig att varenda gammal klackräv åter kommer hitta tillbaka och visa oss yngre hur stämning skapas.Challen skrev:Har också fått denna känslan, att folk kommer att ställa sig i klacken för att kunna njuta av ett grymt tifo och tryck från klackplats utan att bidra till det själva.Skywalker skrev:Bara jag som är orolig för att det bara kommer vara hyfsad stämning? Det här är en sån match man ska kunna komma ihåg för resten av livet och fan vad jag hoppas att alla kommer bidra!
Det har varit medlemskrav i JK/DIF på såpass många klackbiljetter så det kommer vara rätt folk som står i klacken. Jag är övertygad om (och hoppas) att klackturisterna inte är fler än vanligt.
Blue Saints/Järnkaminerna fyller 30 år, och det ska bli ett jävla startskott på året. Den här matchen skall skapa det fetaste trycket i Djurgårdens historia. Slutspelet skall inte ens gå att jämföra med!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Skall bli galet roligt den här matchen. Även om TIK lyckas spela brallorna av oss (vilket bara inte får hända...) så skall det sjungas HELA JÄVLA MATCHEN LÅNG. Detta är trots allt en väldigt speciell händelse.
Hoppas verkligen att BlueBrigade och resten av oss AS'are kan få igång långsidan.
EDIT: Glömde nämna Kenttas fantastiska flagga! Snyggt som fan.
Hoppas verkligen att BlueBrigade och resten av oss AS'are kan få igång långsidan.
EDIT: Glömde nämna Kenttas fantastiska flagga! Snyggt som fan.
Bara 2 dagar kvar nu! Som man har längtat och räknat ner i över en månad nu! Precis som snacket går här inne, på torsdag ska vi som alltid sjunger även se till att varenda jävel som står i klacken sjunger. Var inte rädd att ryta till om du ser någon styr tyst i så en minut!
Sedan hoppas jag på mycket folk även innan match för att ladda upp med ett par kalla. För oss som tyvärr inte fyllt 20 än så är det Östra Station som gäller, alla 18-19 SKA dit! Ta med er alla polare så skapar även vi en riktigt riktigt fet samling! Det öppnar klockan 9 så finns gott om tid att föra på!
ALLA TILL ÖSTRA! (Och resten till Annexet)
Sedan hoppas jag på mycket folk även innan match för att ladda upp med ett par kalla. För oss som tyvärr inte fyllt 20 än så är det Östra Station som gäller, alla 18-19 SKA dit! Ta med er alla polare så skapar även vi en riktigt riktigt fet samling! Det öppnar klockan 9 så finns gott om tid att föra på!
ALLA TILL ÖSTRA! (Och resten till Annexet)
You and I are gonna live forever!
-
Är grymt taggad inför den här matchen!Åker dom 45 milen ner till Stockholm imorgon eftermiddag.Ska sjunga för allt jag är värd!
Det kommer bli tokstämning om vi alla hjälps åt.
Hovets gamla tak ska ramla ihop, dock några dagar efter så alla sorkar kläms i hjäl!
Hovets gamla tak ska ramla ihop, dock några dagar efter så alla sorkar kläms i hjäl!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Leijon skrev:Det kommer bli tokstämning om vi alla hjälps åt.
Hahahaha! Tack för kvällens asgarv! Fan va roligt!!!!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Fast det lär inte bli många sorkar..Leijon skrev:Det kommer bli tokstämning om vi alla hjälps åt.
DIF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
3000 är bättre än inga alls.Daniel942 skrev:Fast det lär inte bli många sorkar..Leijon skrev:Det kommer bli tokstämning om vi alla hjälps åt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Som man säger: "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!"Snazzi skrev:3000 är bättre än inga alls.
Den dagen då bunkern i solna vid namn råttsunda rivs så ska varje sork fastna nu betongblocken när dom protesterar.
36 timmar och 24 minuter kvar! TAGGAD TILL MAX! 

Hoppas verkligen att tifot är grymt nu. Så haussat har väl aldrig ett tifo varit förut. Ett hyfsat tifo kommer att få mycket skit.
Född till sportchef.
- Christopher J
Längtar till imorgon! John Norman fyller år då också, det borde noteras.