Jo jag skriver under på det där. Man kan ju givetvis ha en känsla av att man förlorar en match på förhand, det brukar jag ha vääääldigt oftaDIF_Soldier skrev:Exakt, jensa. Dessutom, oavsett vad förutsättningarna var innan match jagade vi faktiskt kvittering och var sånär på att lyckas också. Inte fan slår man över till aikmatchen under en slutforcering. Det är fan helt huvudlöst.
Att dessutom ge upp innan pucken släpps är ju också Kalle Anka-fasoner.

Men att i efterhand vara glad att vi inte förlorade större med tanke på hur matchen såg ut bara för att man TRODDE att det skulle bli storpisk. Det förstår jag inte riktigt.
Nu vill jag inte starta någon debatt om "riktig djurgårdare" hit o dit för jag tycker det är så jävla löjligt.
Men JAG skulle aldrig zappa över till en gnagetmatch parallellt med att DIF jagar 3-3 oavsett om dom så var på väg att tappa 150-0 till förlust.
Skulle nog överhuvudtaget inte zappa över till någonting annat i det läget. Men som sagt, det är ju bara jag. Och vill man hellre se när aik eller vilket annat jävla lag som helst för den delen tappar en stor ledning än att se sitt Djurgården i en tight match, så bryr jag mig inte det minsta. Kommer dock aldrig att förstå mig på det