Vilka konkurrenter. Är ju typ 11 lag om 6 direktplatser så några kommer alltid tappa poäng.Mattias_87 skrev:Skönt med två poäng ändå. Dålig insats.
Våra konkurrenter tappade också poäng, skönt.
Dock skönt att cluben tappade.
Vilka konkurrenter. Är ju typ 11 lag om 6 direktplatser så några kommer alltid tappa poäng.Mattias_87 skrev:Skönt med två poäng ändå. Dålig insats.
Jag menar att det är bra att flera lag inte tog tre poäng. Så många X efter ordinarie tid bland dom andra lagen som möjligt är bra.mb81 skrev:Vilka konkurrenter. Är ju typ 11 lag om 6 direktplatser så några kommer alltid tappa poäng.Mattias_87 skrev:Skönt med två poäng ändå. Dålig insats.
Jag gick på känsla när det gällde poängen, grovt fel där ser jag. Men fortfarande flera usla insatser.mb81 skrev:Jag vet inte hur många poäng som krävs mot bottenlag för att du ska vara nöjd. 11 av 12 mot Timrå, 6 av 6 mot Örebro och 4 av 9 mot Mora.ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Han fick två byten sen sätter man in Bergfors där istället. Vad fan är det? Det är bara en tränare i SHL som beter sig sådär och det är Robban.
Noll fingertoppkänsla. Vi skulle avgjort detta tidigt, men istället magplask mot ett bottenlag IGEN.
Kollat tidigare år förut som jag skrev till dig tidigare och kunde inte se något samband. Ändå tjatar du om det.
Där är jag med. Dock skulle jag tycka det vore skönt om några lag(Typ Rögle och Brynäs) blir helt avsågade från topp-6 också.Mattias_87 skrev:Jag menar att det är bra att flera lag inte tog tre poäng. Så många X efter ordinarie tid bland dom andra lagen som möjligt är bra.mb81 skrev:Vilka konkurrenter. Är ju typ 11 lag om 6 direktplatser så några kommer alltid tappa poäng.Mattias_87 skrev:Skönt med två poäng ändå. Dålig insats.
Är lägstanivån så låg då? Idag gör vi en mindre bra match men är ändå klart bättre än Timrå. Jag tror alla supportrar känner at just sitt lag har så jävla usel lägsta nivå när de spelar mindre bra mot bottenlag till exempel.ciirree skrev:Jag gick på känsla när det gällde poängen, grovt fel där ser jag. Men fortfarande flera usla insatser.mb81 skrev:Jag vet inte hur många poäng som krävs mot bottenlag för att du ska vara nöjd. 11 av 12 mot Timrå, 6 av 6 mot Örebro och 4 av 9 mot Mora.ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Han fick två byten sen sätter man in Bergfors där istället. Vad fan är det? Det är bara en tränare i SHL som beter sig sådär och det är Robban.
Noll fingertoppkänsla. Vi skulle avgjort detta tidigt, men istället magplask mot ett bottenlag IGEN.
Kollat tidigare år förut som jag skrev till dig tidigare och kunde inte se något samband. Ändå tjatar du om det.
Såna här matcher ska avgöras på de klara lägen man får. Våran högstanivå är så sjukt bra, men lägstanivån är kanske sämst i serien, det är det som kommer fälla oss i slutändan.
Nej, men troligen fortsatt mer av sammaminalman skrev:Det bästa inför slutspurten av säsongen är att sämre kan det knappast bli än så här...
Fick han inte ett rapp på handen mot Luleå, har för mig det?-daniel- skrev:Tycker Brodin gör en bra match också, och #91 är som ovanstående var inne på helt duglig.
Adam också. Resten, njae...
Ruskigt orolig för Josefson just nu. Vad är problemet? Likaså med J.Davidsson. Kändes inte alls roligt och helt plötsligt blev vi snortunna.
Men vet vi att det är felet nu? Jag tyckte Robban uttryckte det som att Josef fick "en smäll under matchen", men jag kan ha fel. Kan ju så klart vara en skada som slogs upp igen...Lee Harvey Oswald skrev:Fick han inte ett rapp på handen mot Luleå, har för mig det?-daniel- skrev:Tycker Brodin gör en bra match också, och #91 är som ovanstående var inne på helt duglig.
Ruskigt orolig för Josefson just nu. Vad är problemet? Likaså med J.Davidsson. Kändes inte alls roligt och helt plötsligt blev vi snortunna.
"Någon" sa nåt om svårigheter att greppa klubban.
Sjukt tråkigt iaf
Om dom är borta några matcher ser det inte alls bra ut. Vill se att man vaskar om i samtliga kedjor om det är fallet. Hoppas vår ledning har lärt sig något av förra gången då JJ var skadad. Man måste ju försöka "toppa" en första lina och inte sätta en juniscenter på förstacenterns plats bara för att man inte vill peta i de andra kedjorna som typ inte fungerat på hela säsongen om man jämför med vad 1:a åstakommit.-daniel- skrev:Tycker Brodin gör en bra match också, och #91 är som ovanstående var inne på helt duglig.