Brukar, om det inte är DIF. Se hur domarn tillrättavisar Greve men släpper deras tre-fyra överkörningar säger väl det mesta...förevigtdjurgården skrev:Brukar ju kunna vara utvisning på att köra äver en målvakt situation efter situation...
SHL 18/19 : Skellefteå - Djurgårdens IF 10/1-2019
Re: SHL 18/19 : Skellefteå - Djurgårdens IF 10/1-2019
It's the hope that kills you.
Vi är i snitt bra i 1 period per match. Idag den tredje.
Tredje är ju ändå inte jättekass. Skakigt i egen zon som vanligt. Hultström är livsfarlig i den änden. Komiskt byte när han och Urbom spelade ihop. Linus spelade fast sig, Urbom löste det. Linus tappade, Urbom löste det.
Alltså Adam och Urbom.... Vilken match. Vill inte se Jensen en minut till. Är inte Adam döende så ska han spela.
Alltså Adam och Urbom.... Vilken match. Vill inte se Jensen en minut till. Är inte Adam döende så ska han spela.
sauron skrev:Brukar, om det inte är DIF. Se hur domarn tillrättavisar Greve men släpper deras tre-fyra överkörningar säger väl det mesta...förevigtdjurgården skrev:Brukar ju kunna vara utvisning på att köra äver en målvakt situation efter situation...
Tror vi ska vara grymt nöjda med domarinsatsen. Kunde tagit både 2 och 3 tvåor som jag inte hade haft synpunkter på.
- Lee Harvey Oswald
Oj...oj...oj, så grymt tunga poäng.
Adam och Urbom, helt överlägsna
Men, matchen borde varit över efter 2 perioden, vi blev totalt översköljda, trots allt snack (förmodar jag) om att sluta kladda/kasta puck och få till ett direktare spel.
Det kom först i 3:e, då Saik kört sig trötta.
Kan vi få ser er starta nästa match som i 3:e perioden?
Snälla?
Men, matchen borde varit över efter 2 perioden, vi blev totalt översköljda, trots allt snack (förmodar jag) om att sluta kladda/kasta puck och få till ett direktare spel.
Snälla?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Håller helt medDetblir3poäng skrev:+1EspenK skrev:Adam 5 stjärnor
Urbom 4 stjärnor
Hank 3 stjärnor
Jonte 2 stjärnor
Bemström 1 stjärna
- Lee Harvey Oswald
Håller med, första bortamatchen på länge som det inte var tydlig hemmafavör.EspenK skrev: Tror vi ska vara grymt nöjda med domarinsatsen. Kunde tagit både 2 och 3 tvåor som jag inte hade haft synpunkter på.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nord dessutom av alla människor. Men men. Wolmer fick ju Dicken avstängd så de kanske var lite halvnöjda.EspenK skrev:sauron skrev:Brukar, om det inte är DIF. Se hur domarn tillrättavisar Greve men släpper deras tre-fyra överkörningar säger väl det mesta...förevigtdjurgården skrev:Brukar ju kunna vara utvisning på att köra äver en målvakt situation efter situation...
Tror vi ska vara grymt nöjda med domarinsatsen. Kunde tagit både 2 och 3 tvåor som jag inte hade haft synpunkter på.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Första utv var ett skämtLee Harvey Oswald skrev:Håller med, första bortamatchen på länge som det inte var tydlig hemmafavör.EspenK skrev: Tror vi ska vara grymt nöjda med domarinsatsen. Kunde tagit både 2 och 3 tvåor som jag inte hade haft synpunkter på.
Detta var payback från kvarten förra året. Då spikade Ortio igen trots att vi hade många lägen i slottet. Nu sköt Skellefteå över 40 skott tror jag varav säkert 15-20st inne i skottsektorn men Adam och Backarna var på tårna.Lee Harvey Oswald skrev:Oj...oj...oj, så grymt tunga poäng.
Snälla?
Framförallt returerna hade backarna bra kontroll på.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Stort av #21 ändå.
Studion försöker verkligen få honom att gråta ut i ett fett... Så-jävla-orättvist
Men han konstaterar torrt , -Äh, dom gör det bra (även om det var betydligt mer Saiks ickeförmåga än DIF:s defensiva skills)
Studion försöker verkligen få honom att gråta ut i ett fett... Så-jävla-orättvist
Men han konstaterar torrt , -Äh, dom gör det bra (även om det var betydligt mer Saiks ickeförmåga än DIF:s defensiva skills)
-
förevigtdjurgården
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förvisso enig, men tre-fyra klockrena påkörningar...EspenK skrev:sauron skrev:Brukar, om det inte är DIF. Se hur domarn tillrättavisar Greve men släpper deras tre-fyra överkörningar säger väl det mesta...förevigtdjurgården skrev:Brukar ju kunna vara utvisning på att köra äver en målvakt situation efter situation...
25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
Haha, ok då, domarna var sämst idag också#10 skrev:Första utv var ett skämtLee Harvey Oswald skrev:Håller med, första bortamatchen på länge som det inte var tydlig hemmafavör.EspenK skrev: Tror vi ska vara grymt nöjda med domarinsatsen. Kunde tagit både 2 och 3 tvåor som jag inte hade haft synpunkter på.
Menar bara att dom lätt kunde plockat 2-3 DIF utv i 3:e, så som det brukar vara.
Bergfors hade en solkar hakning i offensiv zon, Davidsson river omkull Saik-spelare (innan ribbskottet) + nån grej till
Rönnberg måste ju få avstängning för att han i media sågar domarna. Nej just det. Det är bara när man gör det off cam.
Var du nervös? Här darrade det aldrig.#10 skrev:Sluta jinxadaaviid skrev:Oj, Hank. Bra där. Vi kanske kan gneta till oss poäng ikväll.