Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Tycker att vi börjar åka liiite mer skridskor nu. Snart kommer ett mål..
Edit: Så jävla skönt.. Satt & skrev detta men han inte skicka!
Tack DIF, lite hopp kvar
Edit: Så jävla skönt.. Satt & skrev detta men han inte skicka!
Tack DIF, lite hopp kvar
Senast redigerad av MGC den 2012-01-10 20:14:52, redigerad totalt 1 gånger.
Wow ett mål... Bra det för nu vänder vi!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Håller med.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, den kommer tvåa!BOMBOM BOUCHARD skrev:Föregående säsong går inte av för hackor heller.SkönaDjurgårn skrev:Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...
Började följa laget säsongen 86/87. Sådan här besvikelse som man känt på spelarna de två senaste säsongerna har jag aldrig upplevt.
Visst, vi var usla mitten på 00 och fram till silvret. Men då hade vi å andra sidan riktigt mediokra lag. Då var man mest förbannad på hur uselt skött föreningen var.
2-1 nu. Slutresultat 5-1?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
DT... Herreghüd... Dags att vakna nu kompis.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Ja, jag har exakt samma tankar. Kan inte heller se någon annan årgång som sett så här viljelösa ut. Epitetet järnkamin är som bortblåst tyvärr.BOMBOM BOUCHARD skrev:Håller med.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, den kommer tvåa!BOMBOM BOUCHARD skrev:Föregående säsong går inte av för hackor heller.SkönaDjurgårn skrev:Måste utnämna det här till den mest frustrerande säsongen de senaste 25 åren och jag skojar inte. Hatar att se dessa hjärtelösa sopor snubbla omkring där ute. Fy faaan...
Började följa laget säsongen 86/87. Sådan här besvikelse som man känt på spelarna de två senaste säsongerna har jag aldrig upplevt.
Visst, vi var usla mitten på 00 och fram till silvret. Men då hade vi å andra sidan riktigt mediokra lag. Då var man mest förbannad på hur uselt skött föreningen var.
2-1 nu. Slutresultat 5-1?
Hade de bara kämpat max varje match hade man kunnat ta förluster.
Dax & bänka DT också snart.
Våra backar är ett jävla skämt.
Claesson är ett skämt. Tycker han var lika bedrövlig stora delar av JVM. Det drälls med pucken och han ger bort den hela tiden. Skandalöst dålig.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- super djurgårn
Stort att Hardy bänkar en spelare som är dålig för första gången i år
Brynäs IF - Djurgårdens IF. 10/1 2012.
Har vi inte hämtat upp det här 5min in i andra vill jag se en time out.
Har de fått direktiv att spara på deo eller? Man verkar ju väldigt mån om att undvika att svettas i den här matchen.
Har de fått direktiv att spara på deo eller? Man verkar ju väldigt mån om att undvika att svettas i den här matchen.
Finns verkligen ingen gräns för hur dåligt detta DIF kan vara.
Hade Brynäs bara varit sugna på att spela en Elitseriematch ikväll hade det redan varit över.
Antalet spelare i laget som går under kategorin "Helt meningslösa" är mååånga.
Hade Brynäs bara varit sugna på att spela en Elitseriematch ikväll hade det redan varit över.
Antalet spelare i laget som går under kategorin "Helt meningslösa" är mååånga.
[quote="super djurgårn"]Stort att Hardy bänkar en spelare som är dålig för första gången i
Vem är det som bänkats?
Vem är det som bänkats?
-
Enormt snyggt mål av Sillen och enormt viktigt för att hänga kvar i matchen. 3-0 hade varit ödesdigert. Hoppas nu att DIF kan få en kvittering i sista.
Helt rätt av Hardy att bänka Boumedienne och också en signal att han inte kommer få nytt kontrakt. Killen har varit en säkerhetsrisk i egen zon i de senaste matcherna. När 2-0 blir till misslyckas han med en enkel rensning ur egen zon. För de pengar DIF betalar för honom borde vi kunna få en stabilare back.
Helt rätt av Hardy att bänka Boumedienne och också en signal att han inte kommer få nytt kontrakt. Killen har varit en säkerhetsrisk i egen zon i de senaste matcherna. När 2-0 blir till misslyckas han med en enkel rensning ur egen zon. För de pengar DIF betalar för honom borde vi kunna få en stabilare back.
Senast redigerad av DIF 4 EVER den 2012-01-10 20:27:19, redigerad totalt 1 gånger.
Carlsson och Bom Bom.Donkels skrev:super djurgårn skrev:Stort att Hardy bänkar en spelare som är dålig för första gången i
Vem är det som bänkats?