Precis så ja. Men vissa verkar ha väldiga problem med att se saker som inte är "uppenbara" på isen.-daniel- skrev:Man kan omöjligtvis klaga på Otto en kväll som denna...han är inne i en riktig formtopp. Det märks så tydligt. Trots att poängen uteblir så är han som vanligt en av DIFs bästa spelare.
Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011
Re: Djurgårdens IF - HV71 17/2 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt bra match av de flesta faktiskt... Det är Kronwall som lyser igenom med sin fruktansvärt värdelöshet idag. Hade han ett rätt? En ren fara på isen och vet inte hur många gånger jag skrek: "BÄNKKAAAAA FÖR FAAAAAANN" framför tvn idag. Usch rös över hur bedrövlig han var i egen zon framförallt.
Boumedienne gjorde det bra idag undantaget 3-2 målet då han såg lite ut som bambi. Allmänt svag i den situationen men annars spelade han enkelt och rejält. Fortsätter han såhär är jag inte orolig. Sen ska ju såklart våran bästa back för närvarande hyllas. Honken är nästintill klockren och se på fan han träffar ju mål när han skjuter dessutom. Men tänker inte lägga så mycket tid på att hylla honom, då det är för uppenbart. Tänkte hylla hans backkollega som har stor del i Honkens framgångar. Falk spelar oerhört smart, enkelt och det är uppenbart att han inte ska spela center något mer. Gubben är en back och inget annat! Riktigt bra Falken, kul med målet dessutom.
Framåt är det de båda Mika som är bäst. Fruktansvärt tunga, snabba och skickliga. Zibanejad har dessutom blivit tekningskung, tamefan före Otto just nu. Hannula ska spela mycket i powerplay då han så tydligt är våran skickligaste spelare totalt sett. Varje gång han var inne i den spelformen blev det farligt på ett eller annat sätt. Sen såklart Tim Eriksson(framförallt första perioden) men för att inte reta upp SirDIFalot och kotten så nöjer jag mig med att säga: "HAHA!"
Att säga att Otto är i en formtopp är så felaktigt som det bara kan bli. Killen kan så satans mycket bättre men för den skull var han inte kass som han varit de tidigare matcherna. Han var helt okej! Owuya sköter sig också återigen och är våran givna etta i kassen!
Tack för mig och fan va gött att tvåla dit det nya Färjestad(Värdarna för ryggsäckshockey och Hockeysveriges och domarnas egna små gullegrisar)
Boumedienne gjorde det bra idag undantaget 3-2 målet då han såg lite ut som bambi. Allmänt svag i den situationen men annars spelade han enkelt och rejält. Fortsätter han såhär är jag inte orolig. Sen ska ju såklart våran bästa back för närvarande hyllas. Honken är nästintill klockren och se på fan han träffar ju mål när han skjuter dessutom. Men tänker inte lägga så mycket tid på att hylla honom, då det är för uppenbart. Tänkte hylla hans backkollega som har stor del i Honkens framgångar. Falk spelar oerhört smart, enkelt och det är uppenbart att han inte ska spela center något mer. Gubben är en back och inget annat! Riktigt bra Falken, kul med målet dessutom.
Framåt är det de båda Mika som är bäst. Fruktansvärt tunga, snabba och skickliga. Zibanejad har dessutom blivit tekningskung, tamefan före Otto just nu. Hannula ska spela mycket i powerplay då han så tydligt är våran skickligaste spelare totalt sett. Varje gång han var inne i den spelformen blev det farligt på ett eller annat sätt. Sen såklart Tim Eriksson(framförallt första perioden) men för att inte reta upp SirDIFalot och kotten så nöjer jag mig med att säga: "HAHA!"

Att säga att Otto är i en formtopp är så felaktigt som det bara kan bli. Killen kan så satans mycket bättre men för den skull var han inte kass som han varit de tidigare matcherna. Han var helt okej! Owuya sköter sig också återigen och är våran givna etta i kassen!
Tack för mig och fan va gött att tvåla dit det nya Färjestad(Värdarna för ryggsäckshockey och Hockeysveriges och domarnas egna små gullegrisar)
100% DJURGÅRDSJ***L
- SkönaDjurgårn
Ottosson har varit vår genomgående bästa spelare de senaste...ehhh...tio åren och ska behandlas med respekt. (Tror det var Mäklaren som kallade honom för loser för några månader sedan och jag har f-n aldrig blivit mer upprörd än då på detta forum.)
Underbart härlig vinst idag där de flesta skötte sig mycket bra. Jag vill dock se mer produktion från Cehlin och Brodin. Tycker iof att de var helt okej idag men kom igen nu, gör mål nån gång!
Honken livsviktig för vårt PP. Tycker även Falken gör det bra där som ofta sjunker ner lite längst kanten för att sedan mata Honken med mackor snett bakåt.
Underbart härlig vinst idag där de flesta skötte sig mycket bra. Jag vill dock se mer produktion från Cehlin och Brodin. Tycker iof att de var helt okej idag men kom igen nu, gör mål nån gång!
Honken livsviktig för vårt PP. Tycker även Falken gör det bra där som ofta sjunker ner lite längst kanten för att sedan mata Honken med mackor snett bakåt.
Trevligt med tre poäng, nu kan jag väl andas ut lite. Slutspelet känns väl tämligen säkert nu.
Vad, Jensa, är det som säger att mina hockeykunskaper är så fruktansvärt dåliga? Tror inte att alla håller med om det. Jag ser saker som inte andra ser och jag missar saker som andra ser, precis som ni andra.
Det som du förmodligen irriterar dig på är att jag 1: Gått emot de fruktansvärt överdrivna hyllningarna till Krüger som utmynnat i att han på något sätt blivit hela Sveriges mest överskattade spelare. 2: Kritiserat Holmqvist väldigt mycket. Kanske för mycket. Nu berömmer jag dock honom då han verkar ha funnit sitt spel igen, troligtvis beroende på mindre istid. 3: Ligger före dig i tippningstävlingen.
Fantastiskt bra förstaperiod idag för övrigt.
SkönaDjurgårn, hur kan du bara häva ur dig att jag kallat Ottosson för looser? För fan en av mina favoritspelare genom åren, som jag dock kallat megadålig i vissa matcher denna säsong då jag tycker att han inte alls kommer upp i nivå rent offensivt. Fy fan för ditt förtal.
Det som du förmodligen irriterar dig på är att jag 1: Gått emot de fruktansvärt överdrivna hyllningarna till Krüger som utmynnat i att han på något sätt blivit hela Sveriges mest överskattade spelare. 2: Kritiserat Holmqvist väldigt mycket. Kanske för mycket. Nu berömmer jag dock honom då han verkar ha funnit sitt spel igen, troligtvis beroende på mindre istid. 3: Ligger före dig i tippningstävlingen.
SkönaDjurgårn, hur kan du bara häva ur dig att jag kallat Ottosson för looser? För fan en av mina favoritspelare genom åren, som jag dock kallat megadålig i vissa matcher denna säsong då jag tycker att han inte alls kommer upp i nivå rent offensivt. Fy fan för ditt förtal.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag vidhåller att Otto är inne i en riktig formtopp; grymt pigga ben, starkare i kroppen än på bra länge, hittar alltid passningsvägarna och har inte ett fel på hela banan i kväll.
Det är inte så jävla svårtMäklaren skrev:Vad, Jensa, är det som säger att mina hockeykunskaper är så fruktansvärt dåliga? Tror inte att alla håller med om det. Jag ser saker som inte andra ser och jag missar saker som andra ser, precis som ni andra.

Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Daniel942
Angående tippningstävlingen så skulle ni se Snazzis ansikte på Hovet när han inser att han har glömt att tippa..
Bjuder också på dagens citat från HV71-Forum.
Bjuder också på dagens citat från HV71-Forum.
Stang skrev:MEN VA GÖR LARSSON??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
DIF!
alltså,den där jävla Boumedienne...
Edit: Innan nån får hjärnblödning.. jag skämtar!
han var ok idag! 
Edit: Innan nån får hjärnblödning.. jag skämtar!

Senast redigerad av Magnutz den 2011-02-17 22:52:59, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ett ord för denna kväll, dominans!
Riktigt underhållande match, bra tempo och riktigt bra spel. Kändes som Hv inte hängde med riktigt, hade förväntat mig ett taggat Hv som ville a revansch från senaste bottennappet. Gjorde inte mig något att Hv spelade pissdåligt, det är jag glad över.
Så gott som hela laget får + idag, men inte Hardy och Co. Jag förstår inte idéen att sätta Fimpen och Tim i en fjärdelina. Dom spelar riktigt jävla bra tillsammans, och dom förtjänar att spela i åtminstone andra kedjan. Problemet är bara, vilka ska dom byta plats med?
Jag är nöjd efter ikväll, en laginsats gjorde så vi fick 3 oerhört viktiga poäng. Hoppas spelet fortsätter så här, för det är så här vi SKA spela. Mycket mer fart och långa anfall, PP var även det godkänt idag.
Daniel Larsson håller på Djurgår'n!

Riktigt underhållande match, bra tempo och riktigt bra spel. Kändes som Hv inte hängde med riktigt, hade förväntat mig ett taggat Hv som ville a revansch från senaste bottennappet. Gjorde inte mig något att Hv spelade pissdåligt, det är jag glad över.
Så gott som hela laget får + idag, men inte Hardy och Co. Jag förstår inte idéen att sätta Fimpen och Tim i en fjärdelina. Dom spelar riktigt jävla bra tillsammans, och dom förtjänar att spela i åtminstone andra kedjan. Problemet är bara, vilka ska dom byta plats med?
Jag är nöjd efter ikväll, en laginsats gjorde så vi fick 3 oerhört viktiga poäng. Hoppas spelet fortsätter så här, för det är så här vi SKA spela. Mycket mer fart och långa anfall, PP var även det godkänt idag.
Alltså, den där jävla Magnutz...Magnutz skrev:alltså,den där jävla Boumedienne...

Senast redigerad av Mash den 2011-02-17 22:54:02, redigerad totalt 1 gånger.
Nån som har spelat in och som erbjuder sig att ... torrenta?! *host* 

Nej ni grabbar hockey är till för dom som bryr sig hur det går för laget inte för den som klagar på vem som är bäst/sämst för stunden. Dagens ord och talesman! 
Göttans med 3 munkar! Härligt!

Göttans med 3 munkar! Härligt!
På det fetstilta; Varför spelar det så stor roll vart på pappret dom är uppsatta? Tycker gott att dom kan fortsätta vara uppsatta i fjärdelinan, men ge dom bara mer speltid, vilket dom verkligen förtjänar. Att spela i fjärdekedjan behöver ju inte direkt betyda något negativt.Mash skrev:Ett ord för denna kväll, dominans!
Alltså, den där jävla Magnutz...Magnutz skrev:alltså,den där jävla Boumedienne...
hehe..Mash skrev:Ett ord för denna kväll, dominans!

- Daniel942
%#"¤/"&#¤(#/%&¤"Magnutz skrev:alltså,den där jävla Boumedienne...
Edit: Innan nån får hjärnblödning.. jag skämtar!han var ok idag!
DIF!