Nissegåvan - Tavlan är hemma.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Nissegåvan - Tavlan är hemma.
Vill vända på devisen, mycket snack o lite verkstad till lite snack och mycket verkstad Magnutz. Du tog tag i något som vi andra bara tänkte. Dessutom gjorde du det jäkligt bra. Känner dig inte men med en sån kompis så är man nog lyckligt lottad. Respekt till dig Magnutz och hoppas Nisse snart är helt återställd.
Tack och bock, tack och bock.Doyle skrev:Vill vända på devisen, mycket snack o lite verkstad till lite snack och mycket verkstad Magnutz. Du tog tag i något som vi andra bara tänkte. Dessutom gjorde du det jäkligt bra. Känner dig inte men med en sån kompis så är man nog lyckligt lottad. Respekt till dig Magnutz och hoppas Nisse snart är helt återställd.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Amadeus
- Säsongskort: Ja
Jag gråter. Blir så rörd.
Så känslomässigt att se Nisse med tavlan.
Du Magnutz, var den enda som gjorde det vi andra bara tänkte på.
Tack snälla för det!
Tavlan är fantastisk och passar Nisse perfekt.
Skönt också att se att Nisse ser så mycket piggare ut.
Vem vet, kanske var det tavlan som fick honom att må bättre....
Så känslomässigt att se Nisse med tavlan.
Du Magnutz, var den enda som gjorde det vi andra bara tänkte på.
Tack snälla för det!
Tavlan är fantastisk och passar Nisse perfekt.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Tack själv!Amadeus skrev: Du Magnutz, var den enda som gjorde det vi andra bara tänkte på.
Tack snälla för det!
Jag tackar alla som gav uppmuntrande ord på vägen för utan det hade det kanske stannat vid en god tanke.
Ja, ett bra foto helt enkelt. Nisse ser pigg och fräsch ut. Det hyllar vi!Amadeus skrev:Tavlan är fantastisk och passar Nisse perfekt.

Hatten av för oss Djurgårdare. Föreningen byggs av oss medlemmar och kan inte existera utan oss lika lite som vi kan finnas till utan föreningen. Jag är jäkligt glad över att jag föddes som Djurgårdare.
- dif_henkan
Otrolig bra gjort! Fan vad irriterad jag är att jag har är så inaktiv på detta forum. Hade gärna bidragit till presenten!
Grymt gjort!
Djurgårds hjärtat brinner bara mer och mer!
Grymt gjort!
Jimmie, Jimmie, Jimmie!
Då lär du vara mer aktiv från och med nu?!dif_henkan skrev:Otrolig bra gjort! Fan vad irriterad jag är att jag har är så inaktiv på detta forum. Hade gärna bidragit till presenten!
Grymt gjort!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mycket vackert initiativ Magnutz. All cred till dig. Måste kännas stort med bilden på Nisse och tavlan. Ett minne för livet.
Kom du ihåg att fota dig själv bredvid tavlan innan du gav bort den?

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hahaha, nej det tänkte jag inte ens på att göra.BOMBOM BOUCHARD skrev:Mycket vackert initiativ Magnutz. All cred till dig. Måste kännas stort med bilden på Nisse och tavlan. Ett minne för livet.

var nog mest lite virrig och ofokuserad dagen till ära..
Jag kände nog mest att jag var där för att lämna över vår gåva.. men visst är det speciellt att ge bort något som man våndats över som jag våndades över den lilla tavlan innan den blev klar (och till och med när den var klar). Det som känns allra bäst med allt detta är nog att vi är så många som står bakom det som tillslut letade sig fram till Nisse. Det känns jävligt stort. (och jag är grymt lättad över att det inte bara blev en T-Shirt)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok, du har ju kvar allt i ditt Djurgårdshjärta i vilket fall.Magnutz skrev:Hahaha, nej det tänkte jag inte ens på att göra.BOMBOM BOUCHARD skrev:Mycket vackert initiativ Magnutz. All cred till dig. Måste kännas stort med bilden på Nisse och tavlan. Ett minne för livet.
Kom du ihåg att fota dig själv bredvid tavlan innan du gav bort den?var nog mest lite virrig och ofokuserad dagen till ära..
Jag kände nog mest att jag var där för att lämna över vår gåva.. men visst är det speciellt att ge bort något som man våndats över som jag våndades över den lilla tavlan innan den blev klar (och till och med när den var klar). Det som känns allra bäst med allt detta är nog att vi är så många som står bakom det som tillslut letade sig fram till Nisse. Det känns jävligt stort. (och jag är grymt lättad över att det inte bara blev en T-Shirt)

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
jo, så länge minnet funkar kommer jag att minnas den här tiden!BOMBOM BOUCHARD skrev:Ok, du har ju kvar allt i ditt Djurgårdshjärta i vilket fall.Magnutz skrev:Hahaha, nej det tänkte jag inte ens på att göra.BOMBOM BOUCHARD skrev:Mycket vackert initiativ Magnutz. All cred till dig. Måste kännas stort med bilden på Nisse och tavlan. Ett minne för livet.
Kom du ihåg att fota dig själv bredvid tavlan innan du gav bort den?var nog mest lite virrig och ofokuserad dagen till ära..

STORT!
Fick gåshud när jag såg bilden på Nisse och tavlan!
Är helt säker på att det kommer hjälpa honom på hans färd tillbaka!
Extremt bra initiativ och resultatet likaså!
THUMBS UP!
THUMBS UP!

Årets hjälte 2011. Som sagt förut, pma om du ska till stadion/hovet och är sugen på bira/kaffe och bra surr, skulle vara hedrande att få bjuda.
Tack och bock!Jerka skrev:STORT!
THUMBS UP!
Tack. Lär väl komma i bil så en kaffe då!Madferit skrev:Årets hjälte 2011. Som sagt förut, pma om du ska till stadion/hovet och är sugen på bira/kaffe och bra surr, skulle vara hedrande att få bjuda.

Lyfter upp tråden. Vill inte att hyllet till Nisse hamnar på sida 2 riktigt än.
För att inte tala om hyllet till dig Magnutz!Magnutz skrev:Lyfter upp tråden. Vill inte att hyllet till Nisse hamnar på sida 2 riktigt än.
Skål för Nisse och Magnutz! Två Djurgårdshjältar!

Passar också på att skåla för det fina vårvädret!

Avgå Jocke.