Jag vill bara meddela alla som slåss om slutspelsplatser att ni måste få en bättre poäng än mig, då min gissning på när första målet skulle komma är fruktansvärt bra.
7:21 in i matchen kom 1-0, och jag tippade 7:49.
Jag betvivlar att någon slår mig på den punkten
Jag öppnar redan nu champagneflaskan för att fira min slutspelsplats, ha ha
Ska till ett mirakel och lite därtill för att jag ska missa slutspel, YAAAAY
sthlm_dif skrev:Jag vill bara meddela alla som slåss om slutspelsplatser att ni måste få en bättre poäng än mig, då min gissning på när första målet skulle komma är fruktansvärt bra.
Det stämmer inte då första målet kom efter ca 3 minuter och Snazzi hade gissat på efter ca 6 minuter så han kommer före dig på rankingen. Men du behöver inte oroa dig. Kolla ställningen i första inlägget!
sthlm_dif skrev:Jag vill bara meddela alla som slåss om slutspelsplatser att ni måste få en bättre poäng än mig, då min gissning på när första målet skulle komma är fruktansvärt bra.
Det stämmer inte då första målet kom efter ca 3 minuter och Snazzi hade gissat på efter ca 6 minuter så han kommer före dig på rankingen. Men du behöver inte oroa dig. Kolla ställningen i första inlägget!
Ja herregud, hur fan kunde jag missa det... Kollade nog igenom det hela lite för snabbt, skönt att jag klara mig i alla fall
Eftersom att man normalt sett räknar med 2 assist inom hockeyn, så måste det ju vara det här också. Varför skulle reglerna ändras just för denna tävling?
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi säger att vi gör fyra mål, två assist för varje mål och alla assists gör av olika spelare = 8 assist.
Exempel 2: Vi säger att Nilsson gör assist till det första målet, och det tredje målet = 7 assist, eftersom jag bara räknar när det är olika spelare som gör en assist.