1) Jag tror jag talar för samtliga här inne att vi är besvikna & bedrövade att vi inte går till slutspel. Men när vi låg så jävla sunkigt till innan jul så kändes den här tabellplaceringen som guld värd. Det är det folk är nöjda med just nu.calpe skrev:Hur kan man acceptera att vi inte är i slutspel??? Varför ska vi acceptera att bli 10:a? platsen innan vi måste kvala. Vi som skall vara Stockholms Stolthet. Vakna upp ni infödda DIF:are hur kan ni acceptera detta. Kom till årsmötet och kräv styrelsens avgång.De har verkligen inte gjortHillbilly skrev:Det känns jättefel att skriva det, men jag känner en lättnad just nu. En lättnad att vi slipper kvalserien. En kvalserie som vi hade fått det otroligt svårt i. Det var inte mycket som sades i bilen hem ikväll, utom att man kände lättnad.
Dags att smälta det här nu, andas ut, analysera...
En tung säsong är över...
sitt jobb den här säsongen och borde absolut inte få fortsätta.Vi måste göra någonting för att få till en förändring.Tränarna måste avskedas. De kan inte ha uppfyllt sitt kontrakt ????????
2) Håller med till fullo att DIF måste börja agera och få in kapital så vi kan göra en satsning värdig namnet. Vi, ett lag från huvudsta'n ska tampas om medaljerna. Inte om att slåss med näbbar och klor för att undvika en nedflyttningsplats.
3) Att tränarna måste avskedas? Jae... njae...alltså, den här frågan är knivig. Jag har i stora delar av hela säsongen varit jävligt förbannad på firma Montén / Johansson, och tycker fortfarande de är jävligt oslipade i vissa detaljer. Men tycker ändå de fick ihop laget att jobba tillsammans efter den pissmörka november-månaden, något som var det mest skrattredande när alla åkte runt som yra höns och Montén stod och flinade match efter match. Det är inte acceptabelt. Skall vi byta tränare vill jag ha in en med pondus, och den enda jag ser som skulle fungera i den rollen är Boork. Men det kommer aldrig bli så....