Frasse skrev:Jävla sketna "video domare" i ängelholm fan alltså. KLockrent tackling i Tims rygg och han drar givetvis upp benet så styrs pucken in i mål.. DUmma jävla skåningar till att döma deras fördel!
Vi är alltid snabba att beskylla landsort för att vara enögda och patetiska men ovanstående inlägg tar nog priset.
Domare Andresson är ifrån Gävle (och så vitt jag vet ligger det i Gästrikland och inte i SKåne)och bedömningen av Tims spark är helt rätt enligt regelboken.
Mer klockren spark får man leta efter. Dock kan man fråga sig varför domare Andersson inte valde att dömma för cross-checkingen i ryggen på Tim .
Sant Frasse... Sparken är solklar inget snack om saken... Oavsett den solklara cross-checkingen på Tim...
Det jag retar upp mig på (Herr Andersson klarade trycket från bönderna tämligen bra) är utvisningen på "Prinzen", kan fortfarande inte förstå varför han åkte ut.
Hög klubba: Jag tycker jag ser "Prinzens" klubb-blad nedanför sina egna knän.
But ending: Nja, då borde Abott haft lite ondare och framför allt tydligare märke i ansiktet. Samt en 5 minutare hade varit rätta straffet.
Armbågs tackling: Timmy har ryggen mot Abott, så ser jag det mer som att Abott åker in i "Prinzen".
Nä, som (kategoriskt fuskande) kanadensare tar Abott en chansning och en valpig linjedomare pallar inte för trycket.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank