blårandigt skrev:
Jaha du menar den , den vill jag också ha
Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.
Hmm, om vi tänker på samma äckel-technoskit, så är det en remix som synthfjollorna gjort av Eminems låt "Without me". Techno i hallen smutsar ned DIF.
INTE!
Vissa har ju ingen smak för "musik" dessvärre. Jag anser iallafall att musik skapas med hjälp av instrument och inte av nån fjortis framför Music Maker.
Vad är det som händer!? På www.ticnet.se har vi två matcher på top 10 sport ev. DIF-lhc 26/1 har gått om DIF-brynäs 2/2. Längtar folk till Globen eller är det bönderna som handlar!?
Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?
lilleman skrev:Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?
Skulle uppskattas med ett snabbt svar
DIF
Jag lovar och hjälpa dig, men då får du fan komma på nåt bättre än "The Best of Ossi".
lilleman skrev:Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?
DIF
DIF_Soldier på Djurgårdsjävlar skrev:Enbom är redan igång med nånting åt det hållet, och Best of Ossi är på G, tror jag.
Hej.
Första året för mig med säs kort och i nu läget ser det ju ut att bli slutspel.
Därför undrar jag hur man får tag i biljetterna till slutspelet "I butiken sade dom att det ingick"
DIF
Jag lovar och hjälpa dig, men då får du fan komma på nåt bättre än "The Best of Ossi".
Kors i taket, det ser ut som att ens förespråkande om biljettbarometer
äntligen fått fäste. Detta kommer trissa upp stämningen ytterligare under sista 1/3 av säsongen. Kul!
DIF
DIF_Soldier på Djurgårdsjävlar skrev:Enbom är redan igång med nånting åt det hållet, och Best of Ossi är på G, tror jag.
Jag har en fråga angående biljetterna till Frölunda-DIF där matchbiljett och bussbiljett ingick.
Nu är det så att jag bor i trakterna kring göteborg, men skall upp till Sthlm helgen innnan denna match. Nu undrar jag vart dessa biljetter säljs. Är det inne i DIF butiken i stan?
Sen undrar jag också om man endast kan köpa matchbiljetten? Eller om man måste köpa både buss och matchbiljetten.
Tacksam för svar
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Adam Blomster skrev:Jag har en fråga angående biljetterna till Frölunda-DIF där matchbiljett och bussbiljett ingick.
Nu är det så att jag bor i trakterna kring göteborg, men skall upp till Sthlm helgen innnan denna match. Nu undrar jag vart dessa biljetter säljs. Är det inne i DIF butiken i stan?
Sen undrar jag också om man endast kan köpa matchbiljetten? Eller om man måste köpa både buss och matchbiljetten.
Tacksam för svar
Biljetterna säljs i DIF-butiken och du kan köpa enbart matchbiljett om du så önskar.