Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
viktem
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av viktem »

blårandigt skrev:

Här har vi det :lol:

1.10 börjar de hela.
Där har vi den :) Men för att vara extra jobbig, är det någon som vet vart man kan få tag på bara beatet från 1:10?
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

viktem skrev:
blårandigt skrev:

Här har vi det :lol:

1.10 börjar de hela.
Där har vi den :) Men för att vara extra jobbig, är det någon som vet vart man kan få tag på bara beatet från 1:10?
klipp ut det med typ audacity :P eller något liknande ^^
Användarvisningsbild
blårandigt

Inlägg av blårandigt »

DIF_Soldier skrev:
blårandigt skrev:
DIF_Soldier skrev:
viktem skrev:
blårandigt skrev:
Jaha du menar den , den vill jag också ha :)
Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.
Hmm, om vi tänker på samma äckel-technoskit, så är det en remix som synthfjollorna gjort av Eminems låt "Without me". Techno i hallen smutsar ned DIF.
INTE! :shock:
Vissa har ju ingen smak för "musik" dessvärre. Jag anser iallafall att musik skapas med hjälp av instrument och inte av nån fjortis framför Music Maker.
Jag lyssnar på allt, spec metallica..
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Vad är det som händer!? På www.ticnet.se har vi två matcher på top 10 sport ev. DIF-lhc 26/1 har gått om DIF-brynäs 2/2. Längtar folk till Globen eller är det bönderna som handlar!?

2 matcher med +10.000??
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

skulle sitta som en puck upp i krysset det!;)
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
lilleman

Inlägg av lilleman »

Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?

Skulle uppskattas med ett snabbt svar

DIF
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

lilleman skrev:Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?

DIF
Jag lovar och hjälpa dig, men då får du fan komma på nåt bättre än "The Best of Ossi". :lol:
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

lilleman skrev:Jag har en fråga angående hur man gör filmer på Youtube. Jag planerar att göra en hyllningsfilm om Ossi. Typ the best of Ossi eller något liknande om jag skulle få tid till det. Just nu är det mycket i plugget. Till frågan då, för att få filmen om Ossi måste jag sno lite bilder från andra filmer mm. Då undrar jag hur man kan ta lite bilder/klipp ifrån andra filmer på Youtube?

DIF
DIF_Soldier på Djurgårdsjävlar skrev:Enbom är redan igång med nånting åt det hållet, och Best of Ossi är på G, tror jag.

http://djurgardsjavlar.egetforum.se/for ... c.php?t=88
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIFMOTRUBBET

Säs kort

Inlägg av DIFMOTRUBBET »

Hej.
Första året för mig med säs kort och i nu läget ser det ju ut att bli slutspel.
Därför undrar jag hur man får tag i biljetterna till slutspelet "I butiken sade dom att det ingick"
Användarvisningsbild
ludde-

Inlägg av ludde- »

stolpskott skrev:

DIF
Jag lovar och hjälpa dig, men då får du fan komma på nåt bättre än "The Best of Ossi". :lol:
"Ossi, a true viking" ? XD
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Kors i taket, det ser ut som att ens förespråkande om biljettbarometer
äntligen fått fäste. Detta kommer trissa upp stämningen ytterligare under sista 1/3 av säsongen. Kul!
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

DIF_Soldier skrev:

DIF
DIF_Soldier på Djurgårdsjävlar skrev:Enbom är redan igång med nånting åt det hållet, och Best of Ossi är på G, tror jag.

http://djurgardsjavlar.egetforum.se/for ... c.php?t=88
Stämmer tokbra, filmen går som planerat.

Lilleman, dra iväg ett PM till mig så fixar vi så att du också får vara med och ha kul. :)
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

Någon mer än jag som får misspass i videoklippen här på difhockey? Den gula färgen i bilden lägger sig som en skugga brevid, lätt förklarat.
Adam Blomster

Inlägg av Adam Blomster »

Jag har en fråga angående biljetterna till Frölunda-DIF där matchbiljett och bussbiljett ingick.

Nu är det så att jag bor i trakterna kring göteborg, men skall upp till Sthlm helgen innnan denna match. Nu undrar jag vart dessa biljetter säljs. Är det inne i DIF butiken i stan?
Sen undrar jag också om man endast kan köpa matchbiljetten? Eller om man måste köpa både buss och matchbiljetten.

Tacksam för svar
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Adam Blomster skrev:Jag har en fråga angående biljetterna till Frölunda-DIF där matchbiljett och bussbiljett ingick.

Nu är det så att jag bor i trakterna kring göteborg, men skall upp till Sthlm helgen innnan denna match. Nu undrar jag vart dessa biljetter säljs. Är det inne i DIF butiken i stan?
Sen undrar jag också om man endast kan köpa matchbiljetten? Eller om man måste köpa både buss och matchbiljetten.

Tacksam för svar
Biljetterna säljs i DIF-butiken och du kan köpa enbart matchbiljett om du så önskar.
Skriv svar