Grejen är väl just det, de lyckas behålla i stort sett hela truppen år efter år. Vilket i sig är imponerande.
HA 22/23: Karlskoga - Djurgårdens IF 6/12
Är man inne o snokar hos bikbok så hade dom en del forwards borta mot Vimmerby. Bara hoppas de har fortsatt tunt där fortfarande. Ser man till oss vore det kostsamt om både Thore o Dick har kastat in handduken. Då kommer vi få det tufft i afton. Men hoppas på OT-vinst o Andren står på huveee!!!
Såg delar av Vimmerby-bikbok senast och spelar dom som i den matchen så är jag inte så orolig.
Målvakten var högst mänsklig och det var varken snabbt, kraftfullt eller skickligt överlag.
Sen är det såklart skillnad att lira Vimmerby borta mot att ta emot ett konkurrerande topplag hemma så risken att dom lyfter sig åtskilligt är väl tyvärr stor.
Sen tror jag att det innerst inne i de mest inavlade Karlskogagossarna ligger en pyrande känsla att "nu har vi chansen att tvåla till ett par Stockholmare" och sånt motiverar bonnagängen mer än man vill erkänna.
Målvakten var högst mänsklig och det var varken snabbt, kraftfullt eller skickligt överlag.
Sen är det såklart skillnad att lira Vimmerby borta mot att ta emot ett konkurrerande topplag hemma så risken att dom lyfter sig åtskilligt är väl tyvärr stor.
Sen tror jag att det innerst inne i de mest inavlade Karlskogagossarna ligger en pyrande känsla att "nu har vi chansen att tvåla till ett par Stockholmare" och sånt motiverar bonnagängen mer än man vill erkänna.
Jag tänker tyvärr att vi inte räcker till idag.
Tror lag som löven och bik passar oss dåligt då de är snabba och starka i närkamper.
Vi är lite trögare på rören och saknar det fysiska spelet. Särskilt med Grewe borta.
Tror lag som löven och bik passar oss dåligt då de är snabba och starka i närkamper.
Vi är lite trögare på rören och saknar det fysiska spelet. Särskilt med Grewe borta.
Svårt ikväll men, vinn, bara vinn.
It's the hope that kills you.
Enligt svenska hockey samma lag som sist.
Klasen tillbaka..
Sorry blev borttrollad av gubben
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Verkar vara ”full” trupp
Hävelid i mål igen. Så verkar ändå vara Hugo som är etta just nu!
Satan, vi får passa oss, dom har öltält utanför Nobelhallen
Mysigt. 2 grader varmt, snöblandat regn och isfukt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.