Manijock skrev: ↑2024-10-08 13:55:38
Löven och ssk kommer säkerligen ha topp 2 säsongen ut. Tredjeplatsen ska vara vår. Med andra ord, klara underdogs och varje poäng vi kan få ska vi vara glada för.
Vad är det som gör slöddertälje så bra? Jag har inte sett någon match med dom än, så jag har dålig koll.
Bra målvakt och precis som oss, organiserade defensivt. Kontrollerar matcherna bra. Mera kollektiv än spets. Bogren har verkligen fått ordning på dem. En grym tränare!
Hade han varit så grym hade de väl inte torskat 0-4 i kvarten i våras. Men jag hade gärna tagit deras målis.
Idag får vi bekänna färg. Känslan är att vi kommer sitta kvar i bussen och åka på en riktig dängtorsk. Vi är för dåliga övar 60 min och har otroligt svårt att göra mål på våra chanser.
Manijock skrev: ↑2024-10-08 13:55:38
Löven och ssk kommer säkerligen ha topp 2 säsongen ut. Tredjeplatsen ska vara vår. Med andra ord, klara underdogs och varje poäng vi kan få ska vi vara glada för.
Vad är det som gör slöddertälje så bra? Jag har inte sett någon match med dom än, så jag har dålig koll.
Bra målvakt och precis som oss, organiserade defensivt. Kontrollerar matcherna bra. Mera kollektiv än spets. Bogren har verkligen fått ordning på dem. En grym tränare!
Hade han varit så grym hade de väl inte torskat 0-4 i kvarten i våras. Men jag hade gärna tagit deras målis.
Jag tyckte det var konstigt då att han fick vara kvar efter fiskot i slutspelet. Innan i grundserien såg de väldigt bra ut. Bogren som aldrig kan erkänna att ett annat lag är bättre och alltid skyller ifrån sig.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Döden skrev: ↑2024-10-09 15:35:41
Tror vi tar det, men blir på det berömda...
1-2 i tom kasse, forumet går i taket sista 10 när vi viker ner oss men ändå vinner
Döden skrev: ↑2024-10-09 15:35:41
Tror vi tar det, men blir på det berömda...
1-2 i tom kasse, forumet går i taket sista 10 när vi viker ner oss men ändå vinner
Jag bara funderar på hur det där scenariot ska gå till? 1-2 i tom kasse? Menar du att motståndaren tar ut målvakten vid ställningen 1-1?