HA 24/25 Södertälje - Djurgårdens IF 9/10
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Länsderby mot SSK. Hoppas på tre poäng och en match utan ordinarie avbrott.
Avskaffa tre mot tre.
Ska bli väldigt intressant att se Krogdahl.
Kan nog gå hur som helst, första målet vinner gissar jag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Dålig Magkänsla inför denna match. Tyvärr tror jag inte de håller
Löven och ssk kommer säkerligen ha topp 2 säsongen ut. Tredjeplatsen ska vara vår. Med andra ord, klara underdogs och varje poäng vi kan få ska vi vara glada för.
Känns som en helt öppen match. Ska bli riktigt spännande! Avbrott lär det tyvärr bli.
Vad är det som gör slöddertälje så bra? Jag har inte sett någon match med dom än, så jag har dålig koll.
- Jim Morrison
Värdemätare igen. Kul!
De två lagen som släpper till lägst antal farliga chanser så kommer bli tight. Vi brukar kunna höja oss mot Södertälje så hoppas trenden håller i sig.
De två lagen som släpper till lägst antal farliga chanser så kommer bli tight. Vi brukar kunna höja oss mot Södertälje så hoppas trenden håller i sig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bra målvakt och precis som oss, organiserade defensivt. Kontrollerar matcherna bra. Mera kollektiv än spets. Bogren har verkligen fått ordning på dem. En grym tränare!
Tack! Ja, det blir en värdemätare då och ska bli spännande att se hur vi står oss mot kollektiv och organisation.Manijock skrev: ↑2024-10-08 19:09:12Bra målvakt och precis som oss, organiserade defensivt. Kontrollerar matcherna bra. Mera kollektiv än spets. Bogren har verkligen fått ordning på dem. En grym tränare!
Frondell med i laget. Spännande att se hur mycket istid han får.
- Lee Harvey Oswald
Vad är oddsen på en"Favorit" i repris, dvs avbruten match pga Bengal-Miffon och efter återupptagen match en bortastöld av DIF?
Har ingen som helts känsla om detta, har bara sett SSK:s resultat och det DIF visat upp kan ju inte ha imponerat på någon
Som brukligt i HA, minst dålig vinner, Heja Heja..
Har ingen som helts känsla om detta, har bara sett SSK:s resultat och det DIF visat upp kan ju inte ha imponerat på någon
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bara hoppas tälje viker ner sig som vanligt i "derbyn" mot oss.
Seså, upp med hakan nu! Denna match är ju topp tre numera för en DjurgårdareLee Harvey Oswald skrev: ↑2024-10-09 07:03:06 Vad är oddsen på en"Favorit" i repris, dvs avbruten match pga Bengal-Miffon och efter återupptagen match en bortastöld av DIF?

Hade han varit så grym hade de väl inte torskat 0-4 i kvarten i våras. Men jag hade gärna tagit deras målis.Manijock skrev: ↑2024-10-08 19:09:12Bra målvakt och precis som oss, organiserade defensivt. Kontrollerar matcherna bra. Mera kollektiv än spets. Bogren har verkligen fått ordning på dem. En grym tränare!