HA 22/23: Djurgårdens IF - Södertälje 7/10
Blir min första match denna säsong, jävligt kul - hoppas jag!
Håller med om spelschemat men framförallt tycker jag det är märkligt att Almtuna vilar ikväll men att vi möts i morgon. Har aldrig sett det förut, tycker det verkar orättvist.
Men nu är det Södertälje som gäller. Blir nog bra fart på och utanför isen ikväll!
Håller med om spelschemat men framförallt tycker jag det är märkligt att Almtuna vilar ikväll men att vi möts i morgon. Har aldrig sett det förut, tycker det verkar orättvist.
Men nu är det Södertälje som gäller. Blir nog bra fart på och utanför isen ikväll!
-
Detta är ju oerhört märkligt.niz skrev: ↑2022-10-07 11:23:41 Blir min första match denna säsong, jävligt kul - hoppas jag!
Alla andra lag som spelar ikväll, får kvällsmatcher imorgon, men vi ska spela 15:00 imorgon och dessutom Almtuna lediga idag och söndag?
Otroligt.
Vad gör alla dessa när fotbollen är slut undrar jag...captcash skrev: ↑2022-10-07 09:29:42Vi kommer ju snitta på 4500 i år, HA är ju ändå HA, spelar ingen roll att fotbollen snart är slut, vi kommer inte fylla Hovet ändå tyvärr. Blir ju bara fullsatt mot ajk för vi får in massa bonus "supporters" som gillar att hata ajk och bara är där pga det.
Hoppas vi håller i vårt fina PP/BP, då blir det vinst här! Jag missar tyvärr allting då jag ska på Öl o Whiskey mässan ikväll. :/

Jag kan ju förstå att det blir knepigt med alla tusentals som var nere i Gent att släpa sig till Hovet ikväll. Men när fotbollen löst sig så tror jag det blir större tillströmning till hockeyn också.Döden skrev: ↑2022-10-07 13:55:45Vad gör alla dessa när fotbollen är slut undrar jag...captcash skrev: ↑2022-10-07 09:29:42Vi kommer ju snitta på 4500 i år, HA är ju ändå HA, spelar ingen roll att fotbollen snart är slut, vi kommer inte fylla Hovet ändå tyvärr. Blir ju bara fullsatt mot ajk för vi får in massa bonus "supporters" som gillar att hata ajk och bara är där pga det.
Hoppas vi håller i vårt fina PP/BP, då blir det vinst här! Jag missar tyvärr allting då jag ska på Öl o Whiskey mässan ikväll. :/
![]()
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är det sant att Videll inte är med ikväll? Vad är det för fel på människan
Livrädd, lättkränkt, ställer inte upp i intervjuer, vågar inte åka till hovet etc etc.. Vilken SUPERTÖNT allvarligt talat...

Livrädd, lättkränkt, ställer inte upp i intervjuer, vågar inte åka till hovet etc etc.. Vilken SUPERTÖNT allvarligt talat...
Spela fult
Otroligt pinsamt om han inte dyker upp.diftobbe89 skrev: ↑2022-10-07 15:07:50 Är det sant att Videll inte är med ikväll? Vad är det för fel på människan![]()
Jag ger bort en biljett i klacken om någon är sugen.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
-
Videll står inte med på swehockey iaf 

Hallå Linus! Hallå Linus!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Lindbom ikväll igen alltså… då antar jag att det blir galajda imorgon… lite orolig om han inte ska få speltid, han behöver acklimatisera sig.
-
Videll tacklades väl sönder förra mötet och har inte spelat sen dess. Han såg ju helt manglad ut i slutet av tredje!
Synd om honom ju…Detblir3poäng skrev: ↑2022-10-07 17:13:26 Videll tacklades väl sönder förra mötet och har inte spelat sen dess. Han såg ju helt manglad ut i slutet av tredje!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Damma till Södertälje ikväll 
Gärna tre friska pinnar in på poängkontot
Forza DIF
Gärna tre friska pinnar in på poängkontot
Forza DIF
-
Lindbom idag igen.
Han har ju varit bra, så jag fattar men vi kan inte låta Galajda stå 5 matcher på hösten sen köra med honom som första i December när Lindbom, förmodligen, drar på JVM.
Då står säkert Galajda imorgon gissar jag.
Sen är jag osäker på Öhgren-Rensfeldt-Lekkerimäki. Varit ganska osynlig. Ser hellre att man sätter dem i varsin kedja, typ byta plats på Söderlund och Öhgren.
Han har ju varit bra, så jag fattar men vi kan inte låta Galajda stå 5 matcher på hösten sen köra med honom som första i December när Lindbom, förmodligen, drar på JVM.
Då står säkert Galajda imorgon gissar jag.
Sen är jag osäker på Öhgren-Rensfeldt-Lekkerimäki. Varit ganska osynlig. Ser hellre att man sätter dem i varsin kedja, typ byta plats på Söderlund och Öhgren.
Senast redigerad av Nattuggla_ den 2022-10-07 17:32:07, redigerad totalt 1 gånger.