IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Känns ganska självklart att han kommer få spela med Heinerö, och jag skulle nog välja uppställningen föreslagen ovan.
Blir spännande att se vad han kan tillföra!
Blir spännande att se vad han kan tillföra!
Det där känns som en bra uppsättning!SirDIFalot skrev:Jag skulle behålla topp 6 och sedan använda Hagelin för att försöka göra bottom six lite mer användbara.
Hagelin-Honken-Heinerö
Hank-Kalin-Ahlén
Kanske?
Går att experimentera lite där.
Sen tycker jag lite allmänt att Honken passar bättre där han kan spela ett lite "lugnare" spel och inte i en brunkarkedja, han är stor och tung visst, men han känns mer som en sån spelare som kan passa där du har satt han, mellan Hagelin och Heinerö.
- Lidingö DIF
Challe sa i intervjun att han var jävlit trött på alla som påstår att grabbarna inte visar hjärta så jag måste antagligen ha haft helt fel när jag ansett att vi sett riktigt loja ut (förutom mot bofors, kanske) i jämförelse med motståndet. Nåväl, jag erkänner gärna mina tillkortakommanden och ser således fram emot en säker 3-poängare. Den är välkommen och så är även Viasat.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Jag vill nog inte rubba på topp 3.
4:e linan blir alltså:
Heinerö - Kalin - Hagelin
Man kan även Honken låta centra denna kedja, men jag tycken Honken ska fortsätta att spela med Ahlén och Hank.
Sundberg stannar i Stockholm. Liljendahl extraspelare.
Norell - Nisse, första backpar. I övrigt bryr jag mig inte.
4:e linan blir alltså:
Heinerö - Kalin - Hagelin
Man kan även Honken låta centra denna kedja, men jag tycken Honken ska fortsätta att spela med Ahlén och Hank.
Sundberg stannar i Stockholm. Liljendahl extraspelare.
Norell - Nisse, första backpar. I övrigt bryr jag mig inte.
- Lee Harvey Oswald
Traditionens makt är stor, DIF vinner väldigt sällan i Norrland.
Vi brukar bli översköljda av en skridskostark ishockey, nästan oavsett motstånd och liga.
IFB är väl dessutom i sanslöst bra form nu, går som tåget, medans DIF fortsätter att ha signalfel med ständiga stopp som följd
IFB-DIF 5-3
(2-0, 2-2, 1-1)
Vi brukar bli översköljda av en skridskostark ishockey, nästan oavsett motstånd och liga.
IFB är väl dessutom i sanslöst bra form nu, går som tåget, medans DIF fortsätter att ha signalfel med ständiga stopp som följd
IFB-DIF 5-3
(2-0, 2-2, 1-1)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SkönaDjurgårn
Jag tror på en ytterst jämn batalj där skärpan i detaljer i spelet lär vara avgörande för att kunna åka hem med tre poäng.
2-3.
2-3.
Victory is sweetest when you've known defeat.
4-1 Björklöven.
Zabel kommer ta timeout efter 55 minuters spel.
Zabel kommer ta timeout efter 55 minuters spel.
-
Kalin, Liljendahl och Lindberg spelar J20 idag. Blir nog Måns som blir extraspelare. 4:e kedjan blir troligen Heinerö - Sundberg - Hagelin
Så rätt!SirDIFalot skrev:Hagelin-Honken-Heinerö
4th Line
17. Eriksson, Henrik
54. Sundberg, Matthias
52. Ahlén, Mikael
28. Krüger, Måns
56. Norell, Robin
3rd Line
38. Hagelin, Joakim
18. Holmqvist, Michael
21. Heinerö, Nicklas
41. Falk, Alexander
8. Arnesson, Linus
2nd Line
66. Sörensen, Marcus
10. Eriksson, Joakim
44. Guter, Mattias
51. Lidström, David
7. Andersson, Nils
1st Line
15. Saviano, Steve
61. Ljungh, Markus
83. Johner, Dustin
36. Holm, Philip
3. Lofquist, Samuel
Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
-
ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Hahaha

- SkönaDjurgårn
Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?
-
Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Nej. Det är inte Carls bror, och de är för övrigt 6 månader emellan varandra så det hade varit rätt svårt att vara "helbror" då.SkönaDjurgårn skrev:Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?

Carl Hagelin har dock en bror som heter Bobbie, men det är en annan femma.
25/4-2025